Wie kan mij op weg helpen met de wat cryptische vraag in de titel.
Ik zal het zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen waar ik naar opzoek ben.
voor een musical willen we met 2 beamers beelden gaan projecteren aan de zijkant van het podium.
De beelden willen we van links naar rechts over de 2 beamers laten gaan.
Dus foto komt op links binnen via beamer1 en schuift door naar rechts via beamer 2
Nu lijkt mij dat dit te realiseren is door een extended desktop te maken maar met welke software kan je de beelden dan over de 2 schermen laten gaan.
Ik zat zelf te denken om PowerPoint te gebruiken maar heb daar nog niet de juiste setup in kunnen vinden.
Zijn er andere oplossingen die dit soort "presentaties" mogelijk maken.
Ik kan even niet de juiste termen vinden om dit in Google te gooien.
Ik zal het zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen waar ik naar opzoek ben.
voor een musical willen we met 2 beamers beelden gaan projecteren aan de zijkant van het podium.
De beelden willen we van links naar rechts over de 2 beamers laten gaan.
Dus foto komt op links binnen via beamer1 en schuift door naar rechts via beamer 2
Nu lijkt mij dat dit te realiseren is door een extended desktop te maken maar met welke software kan je de beelden dan over de 2 schermen laten gaan.
Ik zat zelf te denken om PowerPoint te gebruiken maar heb daar nog niet de juiste setup in kunnen vinden.
Zijn er andere oplossingen die dit soort "presentaties" mogelijk maken.
Ik kan even niet de juiste termen vinden om dit in Google te gooien.
Bla Bla Bla