Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennert100
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-07-2022
Hallo tweakers,

Ik ben weer hierheen gekomen om jullie wijze adviezen te vragen _/-\o_
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn zoektocht naar een nieuw audiosysteem.

Ik zoek een?
Ik zoek een audio systeem voor in de huiskamer.
Ik versta hier onder een 'moederstation' met twee externe boxen of meerdere.

Wat is je budget?
Max zo ongeveer 200, het liefst eronder... :)

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het is voornamelijk bedoelt dat mijn ouders in de huiskamer hun muziek kunnen draaien.
Eerste prioriteit is dat dit vanaf de Android tablet gedaan kan worden via Bleutooth.
Daarnaast zouden we ook graag muziek van een usb en cd willen afspelen.
Misschien in de toekomst uit te breiden met meerdere boxen als dit mogelijk is.

Wat heb je zelf al gevonden?
Na wat zoeken mij sprak dit erg aan:
http://www.sony.nl/electr...d#product_details_default (kon hem niet vinden in de pricewatch mijn excuses :P )
Dit systeem sprak mijn persoonlijk nogal aan vanwege het strakke uiterlijk en de volgende mogelijkheden:
Bleutooth, Usb, CD player en 50 watt boxen (als het goed is)
pricewatch: Philips HTB3520G
pricewatch: LG BH6240C
Deze heb ik ook nog gevonden ik weet niet of dit wat is

Een redelijk goede bass of subwoofer zou ook erg welkom zijn voor de jongere genratie :P
Ik hoop snel van jullie te horen!!

[ Voor 8% gewijzigd door lennert100 op 20-02-2015 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:49

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je hebt een budget waarvoor je geen kwaliteit kunt verwachten. Als je je dat realiseert kun je of je budget opschroeven, of gewoon accepteren. Verwacht iig geen wonderen.
Als je uitbreidbaarheid wilt naar 5.1 zit je aan een losse receiver. Die beginnen bij 200 euro en dan is het maar de vraag of ze BT, airplay of uberhaupt netwerk hebben. Maar het begint te komen. Maar dan heb je dus ook nog geld voor speakers nodig, en evt een cd of BR speler oid.

Die alles in 1 setjes: in principe ver van weg blijven. Stereo zijn ze nog wel te doen, maar als je een beetje op volume wilt draaien schieten de stereo dingetjes simpelweg tekort. Alles in 1 surround setjes voor die prijs: het ziet er uit als blik en het klinkt als blik. Maar ga luisteren in een winkel, neem je favoriete muziek mee, en beoordeel zelf. Als het voor jullie voldoet: prima. Maar verwacht geen wonderen :)

Wattage: niet naar kijken. Nee echt, niet. Het zegt niks, en zeker bij de goedkopere setjes is het echt niks meer dan een marketingterm.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10 20:42
Ik denk Dat je dan op de 2.1 home cinema setjes uit komt.

Wellicht is dit wat, iets boven je budget maar heeft wel alles wat je wilt.

http://www.otto.nl/articl...rig&product_code=92987078

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennert100
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-07-2022
We zijn thuis geen van allen muziek kenners of iets dergelijks.
Het gaat het puur om dat er muziek kan worden gedraait in de woonkamer op normale kwaliteit.
Kan zoiets:
http://www.sony.nl/electr...d#product_details_default
Tippen aan een basic pc boxen systeem plus subwoofer.
Kortom er hoeft geen top kwaliteit geluid uit te komen gewoon normaal.