Hallo,
Ik heb sinds kort een XBOX One die ik eerst bij mijn vriendin op de TV had aangesloten. Sinds een weekje heb ik hem thuis staan en merk ik dat GTA V wel vaker hapert, de ene keer is het erger dan de andere keer.
Wel merk ik dat het niet zo hoort te zijn. Het gebeurt niet voortdurend, maar vooral wanneer ik met hoge snelheden rijd of bijvoorbeeld halsoverkop ergens vanaf vlieg met een auto
. Daarnaast gebeurt het ook regelmatig als er geen gekke dingen gebeuren.(Het lijkt af en toe wel alsof ik op een laptop aan het gamen ben en de stroomkabel hangt er plotseling niet meer aan, zo kan ik het probleem het beste beschrijven). Ik heb een nieuwere TV als mijn vriendin, dus hij zou goed moeten draaien. Toch is dat niet zo. Op internet kan ik niemand vinden die met hetzelfde spel en dezelfde console dezelfde problemen aantreft. Moet ik misschien de Xbox thuis resetten zodat hij zich goed aanpast op mijn tv?
Kan iemand mij vertellen waar dit misschien aan kan liggen?
Ik heb de xbox one al eens proberen in te stellen op 50hz, maar het probleem bleef.
Ik heb een Samsung FULL HD TV(led).
Hartelijk bedankt alvast voor het lezen van dit bericht.
Gr
Ik heb sinds kort een XBOX One die ik eerst bij mijn vriendin op de TV had aangesloten. Sinds een weekje heb ik hem thuis staan en merk ik dat GTA V wel vaker hapert, de ene keer is het erger dan de andere keer.
Wel merk ik dat het niet zo hoort te zijn. Het gebeurt niet voortdurend, maar vooral wanneer ik met hoge snelheden rijd of bijvoorbeeld halsoverkop ergens vanaf vlieg met een auto

Kan iemand mij vertellen waar dit misschien aan kan liggen?
Ik heb de xbox one al eens proberen in te stellen op 50hz, maar het probleem bleef.
Ik heb een Samsung FULL HD TV(led).
Hartelijk bedankt alvast voor het lezen van dit bericht.
Gr