19 inch scherm? Welke is het best?

Pagina: 1
Acties:

• Techknow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-11-2022
Hey,

Ik ben wil liever nog vandaag dan morgen een nieuwe monitor kopen. Mijn oog viel voorheen op de Iiyama Pro 451 maar daar heb ik hier oneindig veel slechte berichten over gelezen, dus niet: Iiyama rules maar eerder Iiyama sucks, tenminste volgens mij dan.

Ik wil dus een top 19 inch scherm van zo'n 1500 gulden maar als hij moet wel top zijn dus als het iets meer is valt er mee te leven. Trillende beeldhoekjes en dergelijk zoals de Pro 451 zijn dodelijk in mijn ogen. Hoge refreshrate op 1280x1024 is wel gewenst, speakers en andere franje maken niks uit....

Alvast bedankt!

Marky

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/emike/search.gif

UTFS :(

Dat is deze week nog maar 10 keer langs geweest, kijk eens in de topiclijst...

Alle proemn in n drek

• Horus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-07 22:25
k heb zelf een LG flatron 915+, die heeft dus een flattron beeldbuis, en dus geen irritante lijntjes zoals bij de de Iiyama, verder kan ie 1600x1200@85Hz.
Kost rond de 1300,-
Maar eigenlijk is hier het enige goede advies om gewoon in de winkel de verschillende monitoren te bekijken. ( en hem dan natuurlijk bij de goedkoopste (en betrouware) online store bestellen >:)

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Op Thursday 14 June 2001 23:34 schreef Techknow het volgende:
Hey,

Ik ben wil liever nog vandaag dan morgen een nieuwe monitor kopen. Mijn oog viel voorheen op de Iiyama Pro 451 maar daar heb ik hier oneindig veel slechte berichten over gelezen, dus niet: Iiyama rules maar eerder Iiyama sucks, tenminste volgens mij dan.

Ik wil dus een top 19 inch scherm van zo'n 1500 gulden maar als hij moet wel top zijn dus als het iets meer is valt er mee te leven. Trillende beeldhoekjes en dergelijk zoals de Pro 451 zijn dodelijk in mijn ogen. Hoge refreshrate op 1280x1024 is wel gewenst, speakers en andere franje maken niks uit....

Alvast bedankt!

Marky
Jij bent dus op zoek naar de PHILIPS 109P ?
Da's duidelijk ... :P

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-07 09:13

delorean7

Let's take the Aston toni

Uit die test van Zdnet (link onder de search knop ;) ) bleek dat die goedkopere 950E van LG een van de beste monitoren is. Dat is opmerkelijk want hij is onder de 1000!!

Maar idd kan je beter eerst gaan kijken in de winkel, persoonlijk (zit nu met A705MT van Iiyama VM411) ga ik voor een van de 2 LG's: of de 915 FT of de 950E. (ben wel plat gewend dus waarschijnlijk de 915 FT)

Verwijderd

Geen enkele, koop liever een 22 inch........
en dan de duurste. Dan heb je de beste

• poes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:29
Samsung 900NF

Verwijderd

Op donderdag 14 juni 2001 23:36 schreef Bierkameel het volgende:
[afbeelding]

UTFS :(

Dat is deze week nog maar 10 keer langs geweest, kijk eens in de topiclijst...
hehe .. die ga ik vaker gebruiken :P

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
ik had de keuze tussen pyamas, en een lg en een sony, heb ze allemaal naast elkaar gezet in de winkel en bekeken (vond verkoper niet echt leuk >:) ) en ik ben gegaan voor de cpd g400 P van sony, wel wat duurder, maar hell wat een beeldje!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Ik mag over de kwaliteit van mijn IIyama Vision Master PRO 450 ook niet klagen....

(dat mag dan niet)
Pagina: 1