Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-10 01:23
Ik ben van plan om mijn oude samsung tab 8.9 dienst te laten doen als kindertablet. Ik heb al gezocht maar nog niet de oplossing gevonden hoe dit te realiseren. Ik ben eigenlijk op zoek naar een goede skin of launcher gericht op kinderen. Iemand die al een keer een kidstablet heeft "gemaakt" andere tips zijn ook welkom!

http://specs.tweak.to/6635

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Wellicht (zo heb ik het opgelost voor onze dochter van bijna 2) kan je alle apps verbergen en alleen Youtube en Netflix (in ons geval) laten staan.

Ongetwijfeld dat ze een keer in het settings menu komen ofzo maar daar zijn ze dan snel genoeg weer uit want geen filmpjes.

Anders kan je ook nog kijken naar Samsing Kids Mode: https://www.google.nl/web...UTF-8#q=samsung+kids+mode , zit standaard op de Galaxy's en is wellicht ook los te downloaden.

• Stampre
Helaas heeft de tab 8.9 geen kitkat. Maar zal eens gaan zoeken naar de kidsmode los downloaden!

Verwijderd

Wat WimPliers idd zegt en dan lid worden van een paar kinderkanalen.

Maarre....een meisje van nog geen 2 jaar aan een tablet laten zitten? M.i. een van de meest bizarre en gevaarlijke hedendaagse ontwikkelingen op kindergebied. In mijn omgeving merk ik iig al de verslavende effecten.

http://mens-en-gezondheid...slaafd-aan-de-tablet.html

Maar goed, dat is weer een hele andere discussie waarbij ik mij afvraag of een gewone Galaxy tab door de lage resolutie niet schadelijker voor de ogen is dan een iPad/Android op minimaal 1080p.

Ha, dit is dan wel weer erg toevallig:

nieuws: YouTube komt met speciale app voor kinderen

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2015 13:35 ]

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-10 07:57
Installeer zowiezo Applock : Google Play: AppLock
Kan je zowat echt elke toepassing / functie middels een code afsluiten.
Ook de browsers kan je ermee blocken, zodat ze alleen de filmpjes kunnen zien die je er zelf op gezet hebt, of de spelletjes die je hebt verzameld.
De play store op slot zetten is al vast een hele goede zet.
Gebruik deze app al jaren op de N7 (2013) voor mijn 5 jarige dochter, en dat werkt vlekkeloos.
Ik zoek zelf juist nog naar een mogelijkheid om bepaalde zaken op youtube weg te kunnen gummen uit de zoekresultaten. Maar daar ben ik nog niet echt veel verder mee gekomen.
Vooralsnog heeft youtube dus ook een slotje :)

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
OpenDNS is ook handig, dan kun je ook bepaalde sites filteren. Ik heb het op m'n router ingesteld zodat op alle devices in huis bepaalde sites (ik gebruik het voor adware e.d.) geblokkeerd worden.

Verwijderd

Goeie.

Overigens heb ik exact hetzelfde betreffende Youtube. Mijn dametje is 8 en ik zit er niet op te wachten dat zij troep a la Nicki Minaj's Anaconda te zien krijgt. Bij een vriendinnetje van haar staat dit thuis vrolijk en wel op. Ik begrijp dat iig totaal niet. Kinderen worden nu al veel te veel gevoed met 'sex'. Foute ontwikkeling!

Het is dan wel weer humor dat zij weet hoe ik erover denk en ik (gelukkig) al heb gehoord dat zij tegen vriendinnetjes zegt dat Minaj geen nette dame is LOL. Papa lust daar normaal wel pap van maar neppe figuren zoals zij....bah.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2015 13:46 ]

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-10 07:57
Haha, herkenbaar ja!
Zoiets overkwam mijn dochter ook al een keer toen ze even op youtube mocht en ze schakelde snel van video naar video. Had ze ineens dat liedje van Serebro - Mi Mi Mi te pakken. :*)
Ze rent van de bank naar haar kamer, komt 20 sec later terug met 2 tennisballen onder haar t-shirt gepropt ;)
Redelijk onschuldig verder, maar je moet wel proberen je lach in te houden ;)
En inderdaad dan zeggen dat ze niet zomaar alles kan bekijken omdat niet alles zo netjes is.
Maar deze papa vind het natuurlijk ook niet zo erg om te zien :9

Verwijderd

Hehe. Het voordeel is dat ze er niet veel kwaad in zien. Ik wil alleen dat ze zoveel als mogelijk kind zijn (en blijven). Als ze 30 is dan gaat ze maar haar eigen gang :p

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-11 18:31
Samsung kids mode samen met youtube kids, werkt hier goed voor mijn 4 jarig zoontje.
kids mode drukt hij zelf op want dan komt hij bij de leuke programma's:) en youtube kids hadden ze veeeel eerder moeten uitbrengen. .... De gewone staat echt vol met troep, zelfs my little pony en zo is niet meer veilig te kijken....

Eenmaal in samsung kids mode en je kan er zonder pin niet uit, ook niet door de tablet opnieuw op te starten.

[ Voor 15% gewijzigd door richy t op 26-02-2015 12:09 ]

• Sonicfreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-11 15:17
Installeer Kidoz (Google Play: KIDOZ spelletjes voor kinderen) op je tablet. Deze kun je ook instellen als standaard launcher zodat je kind meteen in een kindvriendelijke omgeving komt. Je kunt als ouder zelf bepalen welke apps je kind kan gebruiken.
Het is een gratis versie, maar voor volledige functionaliteit (Pro versie) moet je 10 euro per maand betalen.
Lenco Kidztab tablets hebben de Kidoz Pro versie zodat je gebruik kan maken van alle features.

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-11 22:34
Misschien is dit ook een optie voor je: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2548241

• Stampre
@audiowaste helaas alleen geport voor een tab3 7.0

• Tineke123
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-05 20:06
Ik gebruik kids place. Kun je gewoon in de play store vinden. Bevalt uitstekend! Hoort ook een video player bij. Die gebruik ik ook. Zo kan zoon alleen bij de apps die ik heb geselecteerd. Kan niet meer uit de Shell door bv op reclames te tikken.
Pagina: 1