Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Twijfel tussen laptops

Pagina: 1
Acties:

• Okkernoot
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-02-2021
Beste mensen.

ondanks dat ik graag artikelen lees op tweakers ben ik nieuw op het forum.

Ik ben al enige tijd bezig met het zoeken naar de juiste laptop voor mijn gebruik en binnen mijn budget. Op dit moment heb ik 2 laptops op het oog maar vind het vrij lastig om een gedegen keuze te maken. Vandaar dat ik graag jullie mening hoor en eventueel alternatieven te zien krijg.

Ik wil werken met Windows. Af en toe een game kunnen spelen is een mooie bijkomstigheid, maar niet de hoogste prioriteit. Echter wil ik wel redelijk zware programma's kunnen gebruiken zoals Photoshop, Illustrator en andere dergelijke applicaties. Het zou ook mooi zijn dat de laptop deze programma's in de toekomst aankan.

Ook zou het leuk zijn om er muziek mee te produceren met bijvoorbeeld cubase. Dit deed ik altijd op mijn desktop pc. Ook dit is niet het belangrijkste optie maar zou wel erg mooi zijn als het mogelijk zou zijn.

Mijn budget is tot €650. Dit is niet veel maar twijfel of de laptops die ik heb gevonden het bovengenoemde aankunnen.

De volgende laptops vallen binnen mijn budget (tot €650) en hebben naar mijn inziens redelijke specificaties.

* HP Pavilion 15-n213ed (F9G11EA)--> http://pdfs.icecat.biz/pdf/40379695-1866.pdf

* Lenovo IdeaPad Z50-70 (59438687)

Wbt de HP Pavillion, die heeft een aantal betere specificaties:

betere processor, betere videokaart, meer intern geheugen, 500GB meer opslag en een grotere accucapaciteit.

Deze laptop is wel zo'n 11 maanden ouder dan de Lenovo.

Ik zou heel graag jullie mening hierover horen en eventuele alternatieven.

Hoop dat ik voldoende info heb gegeven omtrent mijn wensen en gebruik van een laptop.

Alvast bedankt!