Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er bestaan onderhand aardig wat youtube download programma's.
Mag je met of zonder toestemming wel media downloaden, al is het voor eigen gebruik en niet voor publieke vertoning?

Zo ja, wat zijn dan goede programma's zonder add-on verplichting of reclame?

Dank alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 09:37

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

https://www.youtube.com/static?template=terms

5.1 L

Het is u niet toegestaan om Gebruikersvideo's (zoals hieronder gedefinieerd) te benaderen om een andere reden dan uitsluitend uw persoonlijke, niet-zakelijke gebruik, zoals bedoeld met behulp van en toegestaan op grond van de normale functionaliteit van de Dienst, of uitsluitend voor streaming, hetgeen de gelijktijdige digitale verzending betekent van het materiaal door YouTube via internet naar een door een gebruiker middels internet toegepast apparaat, en wel op zodanige wijze dat de gegevens bedoeld zijn om realtime te bekijken en niet om (al dan niet permanent) door de gebruiker te worden gedownload, gekopieerd, opgeslagen of verder te worden verspreid.

O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-10 16:14

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Toch vreemd dat je dan voor FireFox gewoon de download helper plugin kunt downloaden...

Die gebruik ik zelf wel eens voor het opslaan van audio streams.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De gebruiksvoorwaarden zijn duidelijk. Verder is dit een kwestie van zelf zoeken en uitproberen, en dat mist hier; ook is dit niet het juiste forum voor softwarevragen. Genoeg redenen om hier een slotje aan te hangen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.