Hoi ik heb een dualbordje op de kop getikt en nu vroeg ik me af wat sneller is 2x een PII 233 of 2x celeron 333 ?? Ik heb van beide nog eentje liggen hoef ik er nog maar een bij te kopen. maar welke moet ik nemen ???
Dat ligt eraan wat je ermee wil doen! Grote berekeningen enzo dan heb je meer aan die P2 maar ik zou gaan voor de celeron's denk ik.
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
celeron, alleen die P2 hebben meer cache, maar de bus is bij beide 66Mhz.
Celerons zou ik voor gaan.
Maar je kunt toch ook testen, wanneer je zowel 2 P2-233's en 2 C333's hebt.
Benchmark je gewoon en dan zie je het zelf.
Celerons zou ik voor gaan.
Maar je kunt toch ook testen, wanneer je zowel 2 P2-233's en 2 C333's hebt.
Benchmark je gewoon en dan zie je het zelf.
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Heb je al 2 dualbordjes dan?
Een dual celeron moederbord (BP6) is een stuk goedkoper en makkelijker te krijgen dan een P2 moederbord (P2B-D bijv. als goedkoopste).
Een dual celeron moederbord (BP6) is een stuk goedkoper en makkelijker te krijgen dan een P2 moederbord (P2B-D bijv. als goedkoopste).
Ouwe celeron gaat niet dual zonder soldeerwerk...
...tenzij je de 333 socket 370 hebt i.p.v. de slot 1, dan kun je met 2 behoorlijke slot 1 converters wel een Celeron dual laten werken. Zet het hele spul dan meteen op 550MHz (BX bord?) en je hebt weer een leuk systeem.
...tenzij je de 333 socket 370 hebt i.p.v. de slot 1, dan kun je met 2 behoorlijke slot 1 converters wel een Celeron dual laten werken. Zet het hele spul dan meteen op 550MHz (BX bord?) en je hebt weer een leuk systeem.
de betaler vervuilt
Pagina: 1