Ik heb altijd een iPhone gehad en zoek nu achter een android smarphone omwille van de dure prijs van iphones (altijd van het werk een iphone gekregen). Liefst geen WP want de support is maar "meh" van developpers.
Ik zoek achter iets onder de 5inch. Als ik eerlijk mag zijn, liever iets van 4"-4.5" omdat ik geen al te grote handen (
) heb en ik mijn gsm met 1 hand wil kunnen bedienen. Aangezien dat tegenwoordig moeilijk is als je iets deftigs wilt, wil ik wel tot 5 inch gaan.
wat voor mij belangrijk is:
build quality (ik haat vingerafdrukken en krassen, ik gebruik geen "protectors")
batterij
3 year lifespan
Wat is je budget?
rond de 400
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek (voor tijdens het sporten)
uitzonderlijk eens een tv show
geen games (snap het concept ervan niet, hiervoor heb ik een pc).
Als het apps als Uber, Google Maps, Twitch TV, Chromecast, plex kan lopen, zit ik goed.
Wat heb je zelf al gevonden?
Nexus 5 -> outdated?
Z3 compact (las iets over "cracks" die ontstaan omwille van de water -en stofdichtheid)
htc?
Ik zoek achter iets onder de 5inch. Als ik eerlijk mag zijn, liever iets van 4"-4.5" omdat ik geen al te grote handen (
wat voor mij belangrijk is:
build quality (ik haat vingerafdrukken en krassen, ik gebruik geen "protectors")
batterij
3 year lifespan
Wat is je budget?
rond de 400
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek (voor tijdens het sporten)
uitzonderlijk eens een tv show
geen games (snap het concept ervan niet, hiervoor heb ik een pc).
Als het apps als Uber, Google Maps, Twitch TV, Chromecast, plex kan lopen, zit ik goed.
Wat heb je zelf al gevonden?
Nexus 5 -> outdated?
Z3 compact (las iets over "cracks" die ontstaan omwille van de water -en stofdichtheid)
htc?