PS4 of Xbox one - Welke te gebruiken in een café?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 19:39
Gegroet,

Ik ben een mede eigenaar van een cafė en hier is er een ruimte waar een flinke tv staat en zoals topic titel al doet vermoeden ben ik wellicht van plan deze ruimte te voorzien van 1 van deze 2 consoles.
Ik ben er echter - daar ik een PC gamer ben - niet geheel zeker van wat er in dit geval het handigste is.

Allereerst wil ik melden dat de gebruikers alleen redelijk bekende gasten zullen zijn, dus niet jan alleman die er aan zitten, ook zal de console zelf waarschijnlijk worden verborgen, of in ieder geval in een constructie dat deze niet mee te nemen is / een cd eruit kunnen halen.

Ik wil dan ook als geheel onbekende ( mijn laatste was een N64 :') ) met consoles het volgende vragen

- er komt (voorlopig) maar 1 spel in gebruik, FIFA voetbal.
Is er door de instelbare gepersonaliseerde situatie van een console (accounts die je aan kan/moet maken etc ) kans dat een bezoeker hier misbruik van kan gaan maken door zijn eigen details, eigen account of wat dan ook in de opties van 1 van deze consoles in te voeren, en dat dit dan nadelig is voor andere gebruikers?

- de console kan op internet worden aangesloten, maar is dat wel verstandig als het publiekelijk gebruikt gaat worden ? Spelen tegen een online tegenstander is leuk, maar is dit iets wat wel handig is daar je met - voor zover ik weet - gepersonaliseerde accounts bezig bent waar dan de ander die erna komt mee kan of moet klooien ? Kan dit verder misbruikt worden

- controllers zullen wireless zijn, brengt een kans met zich mee dat deze vrolijk worden meegepikt al zullen alleen bekende mensen deze gaan gebruiken. Dan nog bestaat er altijd een kans op diefstal wat dan ook weer tegen te gaan is door borg of wat dan ook. Waar ik eerder een vraag over hebt is welke controllers het robuust zijn. Gaarne advies hierover :)

Mocht er nog iets zijn waar ik zeker over moet nadenken hoor ik dat graag, wellicht is er een goede reden aanwezig om 1 van die 2 apparaten te gaan gebruiken wat ik dan ook graag hoor,...... in ieder geval bvd voor eventuele tips en adviezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knakker2 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 02:50:
Gegroet,

Ik ben een mede eigenaar van een cafė en hier is er een ruimte waar een flinke tv staat en zoals topic titel al doet vermoeden ben ik wellicht van plan deze ruimte te voorzien van 1 van deze 2 consoles.
Ik ben er echter - daar ik een PC gamer ben - niet geheel zeker van wat er in dit geval het handigste is.

Allereerst wil ik melden dat de gebruikers alleen redelijk bekende gasten zullen zijn, dus niet jan alleman die er aan zitten, ook zal de console zelf waarschijnlijk worden verborgen, of in ieder geval in een constructie dat deze niet mee te nemen is / een cd eruit kunnen halen.

Ik wil dan ook als geheel onbekende ( mijn laatste was een N64 :') ) met consoles het volgende vragen

- er komt (voorlopig) maar 1 spel in gebruik, FIFA voetbal.
Is er door de instelbare gepersonaliseerde situatie van een console (accounts die je aan kan/moet maken etc ) kans dat een bezoeker hier misbruik van kan gaan maken door zijn eigen details, eigen account of wat dan ook in de opties van 1 van deze consoles in te voeren, en dat dit dan nadelig is voor andere gebruikers?

- de console kan op internet worden aangesloten, maar is dat wel verstandig als het publiekelijk gebruikt gaat worden ? Spelen tegen een online tegenstander is leuk, maar is dit iets wat wel handig is daar je met - voor zover ik weet - gepersonaliseerde accounts bezig bent waar dan de ander die erna komt mee kan of moet klooien ? Kan dit verder misbruikt worden

- controllers zullen wireless zijn, brengt een kans met zich mee dat deze vrolijk worden meegepikt al zullen alleen bekende mensen deze gaan gebruiken. Dan nog bestaat er altijd een kans op diefstal wat dan ook weer tegen te gaan is door borg of wat dan ook. Waar ik eerder een vraag over hebt is welke controllers het robuust zijn. Gaarne advies hierover :)

Mocht er nog iets zijn waar ik zeker over moet nadenken hoor ik dat graag, wellicht is er een goede reden aanwezig om 1 van die 2 apparaten te gaan gebruiken wat ik dan ook graag hoor,...... in ieder geval bvd voor eventuele tips en adviezen :)
Nog beter, laat ze het licht van Gaben zien! d:)b
HTPC'tje met pricewatch: Gigabyte GV-N960IXOC-2GD. Zeer handig als het een 4K tv is/als je van plan bent in de toekomst naar 4K TV te switchen doordat hij HDMI 2.0 heeft. Het kan zelfs HEVC/H265 decoden dus je kunt een goedkopere cpu nemen: pricewatch: Intel Pentium G3258 Boxed of pricewatch: AMD FX-6300 Black Edition.

Over 4K tv's gesproken,de pricewatch: LG 40UB800V Zilver-Zwart is al te bestellen voor 399€ bij Amazon.de: http://www.amazon.de/LG-4...=8-1&keywords=lg-40ub800v

Helaas is er nog niet support voor wireless xbone controller, maar die zijn ook duurder dan 360's:
pricewatch: Microsoft Xbox 360 Wireless controller Zwart

TIP: 2de hands kan je bulk inslaan voor een tientje per stuk of minder...

Edit: Dus dit:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Pentium G3258 Boxed€ 65,55€ 65,55
1ASRock H81M-ITX€ 59,70€ 59,70
1Gigabyte GV-N960IXOC-2GD€ 200,95€ 200,95
1Aerocool QS-102 Red Edition€ 22,22€ 22,22
1Crucial CT51264BA160BJ€ 27,95€ 27,95
1be quiet! System Power 7 300W€ 30,95€ 30,95
1Crucial MX100 128GB€ 61,92€ 61,92
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 469,24

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2015 06:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
En dan heb ik een pc staan :D

Wat is hier het voordeel van ? Financieel in ieder geval minimaal ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Leuk idee, maar ik vrees het ergste:
- veel mensen kunnen niet omgaan met apparaten
- controllers worden 'per ongeluk' meegenomen/gaan stuk
- onenigheid tussen spelers
- ..
Het gaat je i.i.d.g.v. gezeur opleveren.
Weet niet of je daar echt zin in hebt. Laat staan wat voor een tijd het allemaal kost.

Wat je zou kunnen doen:
- zowieso een ps4/xone; onderhoud, garantie, etc. Je kunt hem bijvoorbeeld 'zo' omruilen.
Een PC zou ik dan ook afraden, tenzij je wilt virusscannen, etc.
- de controllers kunnen ook via USB worden aangesloten. Scheelt je zeker in batterijen.
- maak voor de controllers een soort kooi constructie. Maar wat ik al zei.. Sta niet raar te kijken als je controller opeens weg is en niemand weet wie of wat..

M.a.w. bedenk je echt goed voordat je hieraan begint. Het 'kan' ook je relaties tussen jou en de mensen schaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
Die schade aan relaties zal wel meevallen daar het bekenden zijn, en dat het ( de controllers ) gebruiksvoorwerpen zijn is ook iets wat je moet meenemen in de overweging ja, Eventuele ruzies is iets waar ik nog niet aan heb gedacht, maar dat kan ook gebeuren met dat potje poolen of darten wat ze hier kunnen doen.

Diefstal is dan de enige belemmering, Daarom zal als ik hiermee doorga alleen 2e hands controllers gekocht gaan worden,.. Geen gloednieuwe,..

Als ik dan zou moeten kiezen tussen deze 2 consoles, kijkend dus naar de stevigheid van de controllers met daarbij ook dus die vraag over accounts die je dan online aan kan maken, welke is dan het beste voor publiekelijk gebruik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knakker2 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 06:25:
En dan heb ik een pc staan :D

Wat is hier het voordeel van ? Financieel in ieder geval minimaal ...
Wil je zo weinig geld aan uitgeven; koop een lange hdmi/usb verleng kabel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
knakker2 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 16:17:
Die schade aan relaties zal wel meevallen daar het bekenden zijn, en dat het ( de controllers ) gebruiksvoorwerpen zijn is ook iets wat je moet meenemen in de overweging ja, Eventuele ruzies is iets waar ik nog niet aan heb gedacht, maar dat kan ook gebeuren met dat potje poolen of darten wat ze hier kunnen doen.

Diefstal is dan de enige belemmering, Daarom zal als ik hiermee doorga alleen 2e hands controllers gekocht gaan worden,.. Geen gloednieuwe,..

Als ik dan zou moeten kiezen tussen deze 2 consoles, kijkend dus naar de stevigheid van de controllers met daarbij ook dus die vraag over accounts die je dan online aan kan maken, welke is dan het beste voor publiekelijk gebruik ?
Beide zullen prima werken, en hebben (zover ik weet) geen online-verplichting. Dus je zult deze alleen voor updates hoeven aan te sluiten.

Betreft stevigheid: kijk even hier op GoT-topic over PS4. Daar waren o.a. veel verhalen over slechte controller (weet niet of dit inmiddels is opgelost).
De Xbox One (hier in mijn handen) is vrij stevig, maar tweedehands moeilijk te krijgen.
Reken op een bedrag rond de 60 euro per controller (+ lange USB-kabel).
Tevens is mijn ervaring dat het niet altijd meer goed werkt, zo'n gebruikte gebruikte controller.

Off-topic:
In tijden als deze droom je dat streamen al 100%~ perfect zou werken; gebruikt je telefoon als controller en streamer naar de TV die bij jou aan de muur hangt. Helaas is dit (nog) niet het geval. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
Xbox one lijkt wat steviger wat controllers betreft. Heb al het nodige kunnen lezen en dit zou weleens de reden kunnen zijn een Xbox neer te zetten. Bereik van wireless is ook rond de 10 meter en kan dus dat apparaat veilig hangen in een privé - ruimte

Online verplichtingen , In principe hoeft de Xbox niet online te kunnen, maar ik kan me voorstellen dat als de mogelijkheid er is om online tegen andere te kunnen spelen dit ook gewenst is door gebruikers. Zolang er geen bepaalde locks, of andere belemmeringen erin gezet kunnen worden, in de settings of waar dan ook zal dit ook geen probleem zijn.

Uiteindelijk is het een stukje klantvriendelijkheid wat zich uitbetaald in extra omzet; klanten blijven langer hangen/komen vaker,.. Kleine investering wat niet veel later al terugverdiend is :)

60 EUR is wel prijzig voor iets wat kans heeft om kapot te gaan/te verdwijnen,..2e hands is ook lastig, dus een vorm van borg bij minder bekenden is dan wellicht een optie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knakker2 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 18:06:
60 EUR is wel prijzig voor iets wat kans heeft om kapot te gaan/te verdwijnen,..2e hands is ook lastig, dus een vorm van borg bij minder bekenden is dan wellicht een optie...
Waarom is 2de hands lastig? 8)7
Zolang alles er nog op zit is het geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 19:05:
[...]

De prijs was voor nieuwe controller. ;)
Misschien zijn er wel mensen die voor een mooie prijs hun/een Xbox One (incl. FIFA15/Controller(s)) verkopen, zie V&A. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HollowGamer schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 19:16:
[...]

De prijs was voor nieuwe controller. ;)
Misschien zijn er wel mensen die voor een mooie prijs hun/een Xbox One (incl. FIFA15/Controller(s)) verkopen, zie V&A. :)
Ohjah was vergeten dat consoles niet eens hun OUDE controllers kunnen gebruiken. :F
Laat staan dat je een potje Fifa 11 of dergelijke op wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 19:29:
[...]

Ohjah was vergeten dat consoles niet eens hun OUDE controllers kunnen gebruiken. :F
:?

Het gaat hier toch om Xbox One + FIFA 15, of heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou de controllers bedraad aansluiten en vast maken aan de behuizing die je voor de One/PS4 maakt. Heeft 3 voordelen en 1 nadeel:

1. Geen oplader nodig

2. Geen diefstal/vermissing.

3. Geen bier op of in controllers die op tafel worden gelegd.

4. Mensen moeten staand spelen. Maar goed het is een cafe. Een beetje actieve houding zprgt dat ze langer en meer kunnen drinken. Nadeel is een voordeel voor jou. :)

Vroeger had je dat soort set-ups bij veel gamewinkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HollowGamer schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 19:33:
[...]

:?

Het gaat hier toch om Xbox One + FIFA 15, of heb ik iets gemist?
Wat maakt dat uit? De 360 controller heeft precies dezelfde knoppen als de xbone controller.
Waarom kan je het dan niet gebruiken? Marketing. Zodat je verplicht nieuwe controllers moet aanschaffen.

400€ voor console.
300€ voor 6 jaar online multiplayer
300€ voor 6 controllers (1 controller per jaar is redelijk voor meeste mensen)

Kom je uit op 1000€ en dan heb je het niet eens over 60€ games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:59
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 19:29:
[...]

Moeilijk he lezen,ga jij maar op je 4k tv spelen :)

Marketing of niet,jij moet je videokaart om de 2 jaar vervangen wil je een game op pc met hoogste settings spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door Amaze86 op 20-02-2015 19:57 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amaze86 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 19:56:
[...]

Moeilijk he lezen,ga jij maar op je 4k tv spelen :)
Zoiets heet backward compatible met oude games.

Hopelijk word het niet zo erg als dit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HbdBXwc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me niet zo zinvol om dit topic een console versus pc topic te maken. Vertroebelt het advies een beetje he. :)

Er is trouwens een tweaker die fifa events organiseert. Mars nog iets. Die heeft misschien wel goede adviezen voor je. Hij is regelmatig actief in de Fifa 15 en Xbox One topics.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2015 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 20:17:
Het lijkt me niet zo zinvol om dit topic een console versus pc topic te maken. Vertroebelt het advies een beetje he. :)

Er is trouwens een tweaker die fifa events organiseert. Mars nog iets. Die heeft misschien wel goede adviezen voor je. Hij is regelmatig actief in de Fifa 15 en Xbox One topics.
Misschien kan hij de console draaien in "Store Mode" net zoals TV's.
Geen idee hoe je bij die menu komt/en of je garantie daarbij geschonden wordt(vast wel)
Volgens mij bestaat er uberhaubt geen store mode, kijk plaatje hieronder :+

Afbeeldingslocatie: http://www.cinemablend.com/images/sections/56733/_1371234169.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2015 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
Zolang gebruikers niet kunnen klooien in accounts , of licentie keys, andere zaken permanent in de settings kunnen veranderen is een internet verbinding om 2 bezoekers tegen 2 online spelers te laten spelen wel leuk ( lijkt mij ).

Ik zal nog wel even verder speuren en zien hoe of wat. Ik ben in ieder geval wel wat wijzer geworden dat dat ding neerzetten en bekijk het maar niet zal werken,.. Kwestie van heel selectief mensen er aan laten zitten,..

Erg lastig om bezoekers het naar de zin te maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
PS4 plaatsen en playrooms starten, en je Cafe Live streamen over Ustream. Daarbij als je hem in broadcast mode zet, kan je allemaal leuke dingen doen, zoals met de kijkers een poll starten etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
Dat vraagt om een Google zoektocht daar ik geen idee heb wat je bedoelt :D

Edit
Bekeken en , voor in een café,... Denk het niet. Na 10 minuten knallen ze FIFA weer aan. Meer voor thuis lijkt mij

[ Voor 46% gewijzigd door knakker2 op 21-02-2015 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-10 21:51

Sorbo

Uw hulp in huis!

Waarom geen ps3 of 360?

-goedkoper in aanschaf
-meer tweedehands aanbod
-gratis online indien nodig
-voetbalgames komen de komende jaren nog genoeg uit
-grafische verschillen zijn er wel, maar in voetbalgames minder merkbaar, en in een café al helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-10 22:54

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Afbeeldingslocatie: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/02/13/article-1144722-0381C370000005DC-946_468x374.jpg
Beste oplossing

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
Sorbo schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 01:38:
Waarom geen ps3 of 360?

-goedkoper in aanschaf
-meer tweedehands aanbod
-grafische verschillen zijn er wel, maar in voetbalgames minder merkbaar, en in een café al helemaal.
Daar heb ik niet eens aan gedacht,..

Als jij zegt dat verschillen in voetbal spellen minimaal zijn dan is dit wellicht een betere optie, kijkend naar het aanbod van 2e hands spul , of spul dat in de verkoop staat wegens desinteresse ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
knakker2 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 12:57:
[...]

Daar heb ik niet eens aan gedacht,..

Als jij zegt dat verschillen in voetbal spellen minimaal zijn dan is dit wellicht een betere optie, kijkend naar het aanbod van 2e hands spul , of spul dat in de verkoop staat wegens desinteresse ....
De spellen (lees FIFA) zal nog wel voor een aantal jaren verschijnen op de Xbox 360. Kijk alleen al hoelang ze PS1 bijvoorbeeld hebben ondersteund.

Alleen zou ik zeggen: ga voor de Xbox One of PS4. Zeker als je kijkt naar de hardware. Er is wel degelijk (veel) verschil tussen de Xbox 360 en bijvoorbeeld de PC versie van FIFA 15: de engine, graphics, audio, etc.

Zou gewoon gaan voor een van de current gens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Op de XBO heb je ook parental control, waar je aardig wat mee kan uitschakelen, ook bv het zelf invoeren van een account of wijzigen hiervan.
http://support.xbox.com/n...privacy-and-online-safety

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsenbv.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 09:27
Sorbo schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 01:38:
Waarom geen ps3 of 360?

-goedkoper in aanschaf
-meer tweedehands aanbod
Nou ik moet zeggen als PS4 speler dat het verschil in FIFA 15 héél erg merkbaar is vergeleken met een PS3. Dit is natuurlijk verwaarloosbaar in een cafe. Ik zou gewoon een 2de hands PS3 op de kop tikken en kijken hoe hier op gereageerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:27
Da's geen feit – de originele Xbox werd vrijwel direct na de lancering van de 360 gedropt als een baksteen. Met de launch van de XB1 lijkt het de 360 beter te vergaan, maar dat zit 'm natuurlijk ook in het feit dat de XB1 niet zo goed loopt als de 360 toen, en het feit dat er gewoon nul backwards compatibility is, terwijl de 360 tenminste nog een beetje probeerde om daar wat mee te doen.

Om nou aan te halen dat Sony de PS1 nog jaren heeft ondersteund zegt niet zo veel. Sony =/= Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 19:47
De Xbox one loopt niet zo goed als de x360? Kwa wat?

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

treative schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 19:20:
De Xbox one loopt niet zo goed als de x360? Kwa wat?
De xbox 360 was voor zijn tijd bijna net zo goed als een PC, nu loopt een Xbox one ver achter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 19:47
Dat klopt wel, maar heeft niets te maken met het verhaal van Seal64. Het is eerder: "... het zit 'm natuurlijk ook in het feit dat de originele Xbox niet zo goed liep als de 360 nu.. "

ontopic:

Ik heb in meerdere horeca zowel een ps4 als xbox one geplaatst. Praktisch is er weinig verschil, wel slijten de thumbsticks bij de ps4 volgens mij een stuk sneller, maar dat kan ook toeval zijn.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

treative schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:43:
Dat klopt wel, maar heeft niets te maken met het verhaal van Seal64. Het is eerder: "... het zit 'm natuurlijk ook in het feit dat de originele Xbox niet zo goed liep als de 360 nu.. "

ontopic:

Ik heb in meerdere horeca zowel een ps4 als xbox one geplaatst. Praktisch is er weinig verschil, wel slijten de thumbsticks bij de ps4 volgens mij een stuk sneller, maar dat kan ook toeval zijn.
Dat klopt, laatst in de MM achter de PS4 gestaan en die controller viel bijna uit elkaar. Mijn Xbone Controller (voor PC ofc ;) ) ziet er na paar maanden nog nieuw uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
Mede daardoor zal ik denk ik voor de One gaan

De spellen zijn vrijwel identiek
Beide hebben wireless controllers

Controllers en de stevigheid ervan is voor mij in dit geval van belang, en hierdoor heb ik dan ook m'n keuze gemaakt.

Heb ook gezien dat bereik van controllers 10 meter is , dus kan de console zelf veilig ophangen
Silliconen cover eromheen en de zelfde waarde als van een 2e hands controller als borg zullen gaan bijdragen aan in ieder geval minimale zorg door de gebruiker.

Ik dank een ieder voor de input,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Je kan ook altijd nog USB kabel overwegen. 10 meter of meer heb je voor een 10tje ongeveer. Je kunt deze eventueel ook nog bevestigen, indien je nog iets meer zekerheid zou willen hebben. Scheelt ook weer batterij/accu. ;)

Standaard USB-mini aansluiting als ik mij niet vergist.

Succes!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
HollowGamer schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 18:09:
Je kan ook altijd nog USB kabel overwegen. 10 meter of meer heb je voor een 10tje ongeveer. Je kunt deze eventueel ook nog bevestigen, indien je nog iets meer zekerheid zou willen hebben. Scheelt ook weer batterij/accu. ;)

Standaard USB-mini aansluiting als ik mij niet vergist.

Succes!
Micro, niet mini ;)

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-09 10:11
De controllers van de xbox one zijn iig zwak, de analoge sticks gaan snel kapot als mensen er te veel kracht op zetten. Ik zelf gebruik deze voor de pc, maar door wat potjes fifa met vrienden heb ik er inmiddels al 3 versleten.

Verwijderd

Z500 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 13:21:
De controllers van de xbox one zijn iig zwak, de analoge sticks gaan snel kapot als mensen er te veel kracht op zetten. Ik zelf gebruik deze voor de pc, maar door wat potjes fifa met vrienden heb ik er inmiddels al 3 versleten.
Gewoon niet ragen en goed schoonmaken.
In de tijd dat een mechanical keyboard stukgaat ben je al op de console door 10 controllers heen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-10 15:52

BaRF

bijna kerst

Zonde man, er stond hier laatst bij het grofvuil in de stad zo'n soort bunker/demo stand voor een One welke een klein beetje schade had, was mooi geweest voor deze situatie :P Needless to say dat ie al weg was vóór de vuilniswagen kwam :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Pagina: 1