Sinds een paar dagen heb ik last van een soort van art affects in BF3, BF4 en Fifa 15.
Heb mezelf al suf gezocht naar oplossingen op Google maar vond niks.
Laptop: pricewatch: Acer Aspire V15 Nitro VN7-591G-74TX
Als ik het probeer op te nemen met Dxtory of Shadowplay, worden die rare effecten niet weergeven maar kan Ik ze wel zien tijdens het spelen.
Ik heb al van scherm en kabel gewisseld en dit heeft niet geholpen.
De laatste drivers (347.52) zijn geïnstalleerd, ik heb geprobeerd om te downgraden van drivers maar dit hielp niet.
Ik heb het opgenomen met mijn Telefoon aangezien Dxtory/shadowplay niet werkt, ik hoop dat het goed te zien in wat er aan de hand is.
YouTube: Art affects BF3
(video toevoegen werkt niet)
Zoals je ziet op de video krijg ik een fps drop van ongeveer 30-35 als dit gebeurt, daarna gaat hij weer naar 60.
Iemand enig idee?
Heb mezelf al suf gezocht naar oplossingen op Google maar vond niks.
Laptop: pricewatch: Acer Aspire V15 Nitro VN7-591G-74TX
Als ik het probeer op te nemen met Dxtory of Shadowplay, worden die rare effecten niet weergeven maar kan Ik ze wel zien tijdens het spelen.
Ik heb al van scherm en kabel gewisseld en dit heeft niet geholpen.
De laatste drivers (347.52) zijn geïnstalleerd, ik heb geprobeerd om te downgraden van drivers maar dit hielp niet.
Ik heb het opgenomen met mijn Telefoon aangezien Dxtory/shadowplay niet werkt, ik hoop dat het goed te zien in wat er aan de hand is.
YouTube: Art affects BF3
(video toevoegen werkt niet)
Zoals je ziet op de video krijg ik een fps drop van ongeveer 30-35 als dit gebeurt, daarna gaat hij weer naar 60.
Iemand enig idee?
[ Voor 3% gewijzigd door Anthony K op 19-02-2015 23:31 ]