iTunes & AppStore 'herroepingsrecht'

Pagina: 1
Acties:

• Requa
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Beste tweakers,

Ik heb onlangs 7 aankopen geannuleerd verdeeld over 7 dagen (elke dag 1) en nu (8e dag) wou ik een App kopen uit de store, maar nu krijg ik dus die melding dat ik akkoord moet gaan dat ik geen gebruik meer mag maken van mijn herroepingsrecht. Mag dit zomaar?

Zie ook bijgevoegde foto.

Hoe zitten die Apple systemen in elkaar?

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/rbjxp2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:32

talin

ES-MA

Requa schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 23:01:
Beste tweakers,

Ik heb onlangs 7 aankopen geannuleerd verdeeld over 7 dagen (elke dag 1) en nu (8e dag) wou ik een App kopen uit de store, maar nu krijg ik dus die melding dat ik akkoord moet gaan dat ik geen gebruik meer mag maken van mijn herroepingsrecht. Mag dit zomaar?

Zie ook bijgevoegde foto.

Hoe zitten die Apple systemen in elkaar?

[afbeelding]
volgens mij staat er alleen maar een reminder dat je deze app kan/mag kopen maar dat je in d gaten moet houden dat je maar 14 dagen hebt om dit terug te draaien.

zie nergens dat je dit niet meer mag.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Dit is natuurlijk om misbruik te voorkomen. Waarom zou het niet mogen? Bij mijn weten is de mogelijkheid om je aankoop te annuleren een coulance en geen consumentenrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypotweaker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:55
Je kunt je geld voor een app terugvragen met daarbij een van de volgende redenen:

Ik heb deze aankoop niet geautoriseerd
Ik wilde dit artikel niet kopen
Ik wilde een ander artikel kopen
Artikel werd niet gedownload of gevonden
Artikel installeert niet of downloadt langzaam
Artikel opent maar functioneert niet zoals verwacht
Probleem wordt hier niet vermeld

dit gaat via de aankoopgeschiedenis in iTunes. Geld terugvragen wil natuurlijk niet zeggen dat je het ook terug gaat krijgen.

bron: klik