Toon posts:

Advies nieuwe cpu en gpu

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey ten eerste ben ik nieuw hier op het forum en had een vraagje.

Ik heb een pc met de volgende specs:

Moederbord: Asrock 970 xtreme 3 , 2.0

Processor: AMD FX6300 black edition 6-core 3.5ghz (overclockbaar tot 4.1ghz)

Videokaart: Geforce GTX 660 Twin Frozr 3 OC Edition, 2GB

10GB werkgeheugen

600gb Hitachi hdd

500watt voeding (weet even niet welke)

Hij draait nog super snel nu dying light , far cry 4 en battlefield 4 allemaal nog op max settings, maar wilde is kijken om hem wat te upgraden en dan eerst de videokaart en een tijdje later de processor , wat raden jullie mij aan kwam gpu en cpu?

Prijs maakt me niet zoveel uit als het maar goede kwaliteit is.

Alvast bedankt!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:58

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste Beatzkartel,
welkom op het forum. Aangezien je nieuw bent wil ik je speciaal wijzen op Het algemeen beleid #quickstart. Kort-gezegd komt het erop neer dat we uit gaan van eigen onderzoek. Wat denk je zelf dat er geupgrade moet worden? Moet er überhaupt iets worden geupgrade als alles nog soepel loopt? En zo ja, welke specifieke onderdelen heb je al gevonden?

Daarnaast geldt ook CAA beleid. Een deel daarvan kwam daarnet toe je dit topic opende al voorbij in de vorm van voor"gedrukte" vragen. Helaas heb je die weggehaald, waardoor de structuur verdwenen is.

Afijn, dit kan dus een heel stuk beter. Ik sluit hierbij je topic. Laat je hierdoor niet uit het veld slaan, dat gebeurt wel vaker ;). Als je één en ander zelf hebt uitgezocht met behulp van de andere topics hier en in Desktop Aankoopadvies kom je beter beslagen ten ijs en kan je ook advies van anderen op waarde schatten. Succes!

Dit topic is gesloten.