Anoniem: 658059

Topicstarter
Hallo,

Op vakantie in Kuala Lumpur heb ik de Samsung Galaxy S5 gekocht. Gewoon in een officiële Samsung winkel. Nu is mijn microfoon en speaker kapot. Het probleem dat ik heb is dat ik het nergens kan laten maken. Niemand schijnt deze onderdelen te hebben om deze te kunnen maken, zelfs Samsung zelf niet.

Dus mijn vraag aan jullie is of iemand weet waar ik mijn telefoon zou kunnen laten maken, of dat iemand weet hoe ik aan de onderdelen kan komen die ik nodig heb.

Alvast bedankt.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:29
dus.. beetje meer info, welk type nummer heb je?

http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s5-6033.php
  • Samsung SM-G900F for Europe
  • Samsung SM-G900I for Asia
  • Samsung SM-G900K/G900L/G900S for Korea
  • ...
(of is het misschien toch een clone uit een winkel met toevallig een samsung bordje.. dat zal ook niet de eerste keer zijn, wat heb je betaald? dat is meestal wel een goede indicatie)

wie heeft je verteld dat de gewone s5 onderdelen niet passen? volgens mij zijn de verschillen vrij klein en zou het alleen om de radio bands gaan tussen de verschillende versies... (of zou het toch om een clone gaan)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 658059

Topicstarter
Hallo,

Op de doos staat g900F, maar ik heb hem wel in Maleisië gekocht. In een officiele samsung winkel (gevonden via de officiele samsung website).

Ik heb hem bij 3 verschillende bedrijven proberen te laten maken, allemaal zeiden ze dat ze de juiste onderdelen niet hadden. Ook in de samsung winkel zeiden ze dat er andere onderdelen in moesten maar dat ze daar niet aan konden komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Indien het een echte is, is het onwaarschijnlijk dat ze die onderdelen niet hebben...
Kan je hardware info uit de playstore halen en vertellen wat die zegt dat er allemaal in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
of ben je al die winkels ingestapt met "ik heb hier een asia versie van de S5...." wellicht dat ze dan kort door de bocht je gelijk naar huist sturen, zonder de versie en de hardware te checken

Strava

Pagina: 1