Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Zoektocht naar de perfecte laptop.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey! Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop, alleen weet niet welke kant ik op moet, want er zijn zo veel verschillende mogelijkheden! Hier mijn antwoorden op de vragenlijst:

Wat ga je met je laptop doen?
Laptop moet geschikt zijn voor: HD-Films bekijken,op laag niveau video's kunnen bewerken en natuurlijk webbrowsing & het gebruik van Microsoft office etc..

Wat is je budget?
Laptops in de klasse 400-700 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, daarom wil ik het liefst een 14 a 15 inch laptop met een goede accuduur.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Merk maak niet uit, type laptop ook niet, liefst wel een laptop met goede looks.
De Acer Aspire v15 leek mij een mooie laptop, alleen niet tevreden met de accuduur.

Heel erg bedankt voor het helpen zoeken! :)
Gr. Ilian

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2015 17:25 ]

• ppatrick
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:34
Je hebt wel redelijk ruim budget of je 400 of 1100 euro uitgeeft zit er natuurlijk best veel verschil tussen. Je moet zelf ook de keuze maken wat je belangrijker vindt accu duur of rekenkracht. Dit of je kiest voor energie zuinige cpu of niet wat natuurlijk ten koste gaat van de rekenkracht.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:46

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Heb je de pricewatch al gebruikt? Hier kun je aangeven wat je wensen zijn en wat je absoluut wel of niet wilt hebben qua specificaties. Welke laptops spreken je dan het meeste aan?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Verwijderd

Topicstarter
Dit leek mij een mooie laptop: pricewatch: Asus N551JK-CN157H

Een accuduur > 5 uur is wel een must

• ppatrick
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:34
Heb zelf zijn grote broer de 17.3 inch en doe met rustig werken 3 uur op een accu dus of jij met de kleine 5 uur gaat halen vraag ik me af.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik eruit ben, waarschijnlijk wel een verrassing aangezien ik die Acer Aspire v15 aangaf:
pricewatch: Toshiba Chromebook 2 (CB35-B3340)

De reacties op deze chromebook zijn zeer positief. De chromebook kan eigelijk alles wat ik van een laptop vraag, aangezien ik al een gaming desktop heb.

Voor schoolwerk, films kijken, webbrowsing en tekstverwerkingen lijkt mij deze laptop dus zeer geschikt.
Pagina: 1