Onterechte beoordeling [Vvanderpost] [KiFaRu]

Pagina: 1
Acties:

• vvanderpost
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-04 23:19
Beste Modjes (microkid?)

Ik heb een aantal keer gehandeld op Tnet, en als ik een koop sloot altijd goed gehandeld. Nu heeft er iemand een beoordeling gegeven zonder met mij gehandeld te hebben, dit lijkt mij niet toegestaan.
Ik heb al eerder geprobeerd hier wat aan te laten doen, maar nooit reactie gehad.

Ik zou graag willen dat de beoordeling wordt verwijderd, aangezien er alleen beoordeeld mag worden als diegene werkelijk met mij gehandeld heeft. Deze beoordeling is gedaan op het moment dat ik een tweeling kreeg en een hectische tijd tegemoet ging.

Alvast bedankt voor de moeite!

Groet,

Vincent vd Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vvanderpost
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-04 23:19
Beste Moderator,

Helaas zie ik in mijn profiel nog niets gewijzigd. Ik heb nog steeds de hoop dat deze negatieve beoordeling ongedaan gemaakt wordt. Ik heb destijds mijn verontschuldiging gemaakt voor het niet reageren. En vervolgens had KifArU er vrede mee. Maar na herhaaldelijk schrijven lukt het me nog niet om deze (volgens Millman) onterechte reactie weg te halen.

Groet, Vincent

[ Voor 13% gewijzigd door vvanderpost op 03-03-2015 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Graag evev de procedure volgen: How to - V&A feedback laten aanpassen

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.