Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Dell Latitude E3330 hangt op bios laadscherm

Pagina: 1
Acties:

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Vandaag wilde ik een Dell Latitude 3330 opnieuw installeren. Nog voor dat ik de installatie van Windows kon starten bleef de laptop hangen. Om precies te zijn bij het Dell bios logo. De blauwe laadbalk blijft op ongeveer 80% hangen. Op hotkey's zoals F2 en F12 lijkt de laptop te reageren, omdat er rechtsbovenaan dan komt te staan welke hotkey ik heb ingedrukt.

Ik heb de accu er al uitgehaald, de aan/uitknop ingedrukt en het opnieuw geprobeerd. Ook heb ik het geheugen verwisseld en de harddisk eruit gehaald. Beide zonder resultaat. De diagnostic mode (FN + aanzetten) doet eveneens niets. Telkens blijft hij op ongeveer 80% hangen.

Wat kan ik nu nog proberen?

• Veng7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
Bios batterij misschien?

Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep ;-) Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken, maar vraag je af wanneer dat zal gebeuren! En dan?

• Reb87
  • Niet online
Die had ik graag even los getrokken, maar er is echt nergens een guide te vinden met instructies om de Latitude 3330 uit elkaar te halen... :'(

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:42

br00ky

Moderator Harde Waren

• Veng7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
Kun je hier iets mee: YouTube: Replace a Dell Latitude CPi BIOS Battery
Is geen echte dismantling, maar wel aanwijzingen.

Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep ;-) Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken, maar vraag je af wanneer dat zal gebeuren! En dan?

• Reb87
  • Niet online
Haha, ik had nooit verwacht dat de handleiding ook aanwijzingen zou geven voor het uit elkaar halen van de laptop, thanks!

Ik heb de batterij los gehaald en een paar keer gestart. Maar helaas, ook zonder resultaat. Met Dell gebeld en het voorgelegd. Zij denken dat het moederbord defect is. Kan gerepareerd worden voor bijna 500 euro. Mooie deal voor een laptop die een paar weken ouder dan een jaar is... 8)7
Pagina: 1