Ik zoek een?
Monitor
Wat is je budget?
200,- zit verder niet veel rek in
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De monitor word aangesloten op mijn nieuwe pc met o.a een 4690k en asus 970.
Hij komt op een bureau in de woonkamer te staan, moet in hoogte verstelbaar zijn. zat te denken aan 24inch, 1920x1080 en aansluiten via HDMI ( is dat de beste manier?)
Hij gaat gebruikt worden voor werk/office, gaming (diverse genres,heb ook een ps4) en lichte huis,tuin en keuken videobewerking ( filmpjes aan elkaar plakken muziekje eronder etc)
Heb al meerdere reviews, sticky em info gelzezen maar kom er niet helemaal uit wat betreft techniek neig naar AMVA of iPS maar loop dan vast op inputlags, refrehsrates, contrast etc....
Ik had een van deze 2 in gedachten, deze lijken te voldoen aan mijn wensen maar kan niet kiezen. Zijn toevallig van hetzelfde merk.
Iiyama ProLite XB2380HS-B1
LED, 23 inch, IPS,
Iiyama ProLite XB2483HSU-B1
LED, 24 inch, AMVA,
Kijk uit naar jullie input
(@Br00ky, excuses voor vorige verkeerde post
Monitor
Wat is je budget?
200,- zit verder niet veel rek in
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De monitor word aangesloten op mijn nieuwe pc met o.a een 4690k en asus 970.
Hij komt op een bureau in de woonkamer te staan, moet in hoogte verstelbaar zijn. zat te denken aan 24inch, 1920x1080 en aansluiten via HDMI ( is dat de beste manier?)
Hij gaat gebruikt worden voor werk/office, gaming (diverse genres,heb ook een ps4) en lichte huis,tuin en keuken videobewerking ( filmpjes aan elkaar plakken muziekje eronder etc)
Heb al meerdere reviews, sticky em info gelzezen maar kom er niet helemaal uit wat betreft techniek neig naar AMVA of iPS maar loop dan vast op inputlags, refrehsrates, contrast etc....
Ik had een van deze 2 in gedachten, deze lijken te voldoen aan mijn wensen maar kan niet kiezen. Zijn toevallig van hetzelfde merk.
Iiyama ProLite XB2380HS-B1
LED, 23 inch, IPS,
Iiyama ProLite XB2483HSU-B1
LED, 24 inch, AMVA,
Kijk uit naar jullie input
(@Br00ky, excuses voor vorige verkeerde post
[ Voor 24% gewijzigd door triple__vince op 19-02-2015 14:46 ]