Hoi,
Een van mijn klanten heeft problemen met het verzenden van mail via mijn VPS. Er wordt gebruik gemaakt van Apple Mail, welke SSL errors geeft. De mailserver van mijn vps draait op Postfix en Courier en in de logs zie ik op het moment van verzenden de volgende meldingen voorbij komen:
Ik heb de klant gevraagd om SSL / StartTLS uit te zetten maar het probleem blijft bestaan. Ik heb de settings van Postfix / Courier nagelopen en gechekt of onbeveiligde verbindingen geaccepteerd worden. Nu loop ik vast.
De VPS draait Debian Squeeze met OpenPanel.
Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!
Een van mijn klanten heeft problemen met het verzenden van mail via mijn VPS. Er wordt gebruik gemaakt van Apple Mail, welke SSL errors geeft. De mailserver van mijn vps draait op Postfix en Courier en in de logs zie ik op het moment van verzenden de volgende meldingen voorbij komen:
code:
1
2
3
4
| Feb 19 11:57:11 vps422 postfix/smtpd[28840]: connect from ip-adres-van-klant.ip.telfort.nl[ip-adres-van-klant] Feb 19 11:57:11 vps422 postfix/smtpd[28840]: SSL_accept error from ip-adres-van-klant.ip.telfort.nl[ip-adres-van-klant]: -1 Feb 19 11:57:11 vps422 postfix/smtpd[28840]: lost connection after STARTTLS from ip-adres-van-klant.ip.telfort.nl[ip-adres-van-klant] Feb 19 11:57:11 vps422 postfix/smtpd[28840]: disconnect from ip-adres-van-klant.ip.telfort.nl[ip-adres-van-klant] |
Ik heb de klant gevraagd om SSL / StartTLS uit te zetten maar het probleem blijft bestaan. Ik heb de settings van Postfix / Courier nagelopen en gechekt of onbeveiligde verbindingen geaccepteerd worden. Nu loop ik vast.
De VPS draait Debian Squeeze met OpenPanel.
Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!