Tijd voor alternatief naast Caiway op glasvezel??

Pagina: 1
Acties:
  • 318 views

Anoniem: 657914

Topicstarter
Zag via Tweakers nieuws: Nederland Kiest Zelf wil glasvezelmonopolie Caiway doorbreken dat een mooi nieuw initiatief gestart is Nederland Kiest Zelf die naast Caiway meerdere glasvezel aanbieders op het CIF netwerk wil krijgen. Ik heb zelf nu Caiway maar heb veel liever KPN ofzo. Je kan de petitie tekenen en als er genoeg mensen aanhaken hebben we eindelijk wat te kiezen _/-\o_

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
CBizz zit ook op het CIF netwerk. Bij CBizz krijg je zelfs een vast IP adres of een /29 subnetje. Heb je die al overwogen? Die kunnen namelijk gewoon leveren op het Caiway netwerk.

[ Voor 3% gewijzigd door Trommelrem op 19-02-2015 09:45 ]

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-07 18:44
CBizz is peperduur dus daar hebben we niks aan. En het is zakelijk allemaal. Ik hoop dat het snel door is.

• GE Elbert
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-04-2023
Anoniem: 657914 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:37:
Zag via Tweakers nieuws: Nederland Kiest Zelf wil glasvezelmonopolie Caiway doorbreken dat een mooi nieuw initiatief gestart is Nederland Kiest Zelf die naast Caiway meerdere glasvezel aanbieders op het CIF netwerk wil krijgen. Ik heb zelf nu Caiway maar heb veel liever KPN ofzo. Je kan de petitie tekenen en als er genoeg mensen aanhaken hebben we eindelijk wat te kiezen _/-\o_
Ga je toch lekker op de bel draadjes van kpn :Y

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:23
Wat is de meerwaarde van dit topic? In het nieuwsbericht kun je ook reageren. Daarnaast is dit ook al meermalen langsgekomen in de diverse Caiway draadjes.
Met name in het [Cogas] Glasvezel in Twente topic

Dit topic is gesloten.