Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
gewoon een beetje surfen, mailen, films kijken (netflix), muziek luisteren, voo school bezig , aantekeningen maken, word etc. .

Wat is je budget?
Redelijk weinig, mijn budget ligt tot de 400 ong.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik reis veel, ik ben ook student. Daarom wil ik een 11,6 inch laptopje, graag ook een lichte.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik wil dus GEEN netbook of notebook of iets met Touchscreen. Dit vind ik 3 keer niks. Ik zat te denken aan iets als Asus x205ta of Samsung Chromebook, ideaal alleen jammer dat de samsung op chrome draait. Het liefst gewoon windows 8.
Ook wil ik dat de internet er wel snel op is.

Nog een klein vraagje. Wat kan jemeer met een chromebook dan met windows, en andersom?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2015 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-09 14:17

BertV

Handgemaakt

De F205 van Asus draait op windows 8.1, Ik zie dit ook als een vervanger van mijn oude 15,6 laptop.

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De F205 heeft toch een touchscreen? Anders is dat wel een goede optie inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:28

DukeBox

loves wheat smoothies

Tab s met keyboard dock een optie ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-09 14:17

BertV

Handgemaakt

Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 22:18:
De F205 heeft toch een touchscreen? Anders is dat wel een goede optie inderdaad.
nee, geen touchscreen. Wel een stapel nadelen die absoluut logisch zijn met een prijs van 219,-
Geen USB3.0, spiegel scherm met lage resolutie, kleine SSD 32GB, geen monster CPU. (Maar nog steeds sneller dan mijn huidige middenklasse 2008 zaken laptop)