Ervaringen poweradapter.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 1.357 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteV1986
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-11-2024
Heeft iemand toevallig ervaringen met de webshop http://www.poweradapter.nl?

De lader van mijn MacBook Pro heeft het begeven en de prijzen van deze webshop zijn fors lager als prijzen welke ik bij andere shops kan vinden. Gezien de redelijk vaste prijzen die Apple hanteert lijkt het mij daarom vreemd dat de prijs voor een adapter maar €45 ipv €70.

Ik heb al even een snelle search op KvK gedaan, zie dat het bedrijf gewoon geregistreerd staat. Website is eerder in 2013 opgezet en het adres is ook gekoppeld aan een bedrijventerrein. Niets geks dus. Ik kan alleen nergens reviews terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit heeft weinig met Macs & Software te maken, en past beter in het Shopping Forum. Ik ga dit topic daar echter niet naar toe verplaatsen, omdat dit soort 'ervaringen' topics daar normaliter niet zijn toegestaan. Als je geen ervaringen hebt kunnen vinden, in de Pricewatch of via Google, dan is het zeer onwaarschijnlijk dat de mensen hier op GoT er ervaring mee hebben. Als je twijfelt aan de betrouwbaarheid van een shop is het wellicht handig om Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie 'ns door te nemen.

Mocht je na dit alles er nog niet uitkomen, dan kun je het beste een topic openen in het Shopping Forum.

[ Voor 5% gewijzigd door Daedalus op 18-02-2015 21:20 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.