Welke koptelefoon sluit het omgevingsgeluid het beste uit?

Pagina: 1
Acties:

• storm229
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-02 09:33
hallo,

recent heb ik van een andere tweaker de sapphire r9 290 overgenomen. met de videokaart is niks mis, maar wanneer je de videokaart laat werken met bijvoorbeeld far cry 4 lijkt het net een stofzuiger.

Zover ik kon bedenken zijn er 3 oplossingen. Een andere kast kopen, lange hdmi kabel en usb verlengers kopen of een koptelefoon kopen die het geluid van de sapphire goed uitsluit.

ik heb al een tijdje zitten kijken welke koptelefoon nou goed het geluid van de omgeving buiten sluit, maar kan er niet echt uitkomen. Ik wil er ongeveer 70 euro aan uit geven.

Ik hoop dat jullie misschien wel een oplossing weten voor mijn probleem.

groetjes,
storm

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Nou ja je hebt gesloten, en open koptelefoons. De open versies zijn vaak sponzig itt de leerachtig gesloten versies.

in ear met die siliconen pasrubbertjes sluiten ook heel goed af in praktijk (en vaak ook goedkoper)

[ Voor 5% gewijzigd door Fish op 18-02-2015 20:13 ]

Iperf

• storm229
ja klopt, maar ik kan niet echt vinden welke daar nou beter in is dan de andere.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:28
storm229 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 20:09:
Zover ik kon bedenken zijn er 3 oplossingen. Een andere kast kopen, lange hdmi kabel en usb verlengers kopen of een koptelefoon kopen die het geluid van de sapphire goed uitsluit.
Je mist twee opties

1) de koeling in je kast verbeteren
2) een stillere videokaart kopen

optie 1 zou mijn voorkeur hebben eigenlijk.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• storm229
er is niks mis met de koeling in mijn kast, het is juist mijn nieuwe videokaart die zoveel geluid maakt. De prestaties van mijn videokaart zijn wel erg goed, dus ben ik niet van plan om die te gaan verkopen.

daarom waren er eigenlijk voor mij maar 3 opties, maar toch bedankt!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Wat is je systeem?? Graag alle merk en type van de onderdelen, daar kunnen we veel meer mee dan rakelings advies geven!

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• jorisvdelsen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-01 20:25

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Crucial 8GB DDR3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:16

aap

Ik ben niet bekend met alle hoofdtelefoons op de markt, maar ik heb zelf de Kingston HyperX Cloud Zwart en die sluit omgevingsgeluid heel goed af.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Persoonlijk zou ik de videokaart verkopen en het geld + die 70 euro gebruiken om een stille kaart te kopen, altijd maar gamen met een koptelefoon op vind ik persoonlijk niks. In de zomer zweet dat ding van je hoofd af.

Voor in-ear dopjes kan je eens kijken bij Sony, ik gebruik die ook (type weet ik niet meer) en die werken erg goed om de omgeving af te sluiten.
Bijvoorbeeld: http://www.bax-shop.nl/oo...ex110lp-b-black-oordopjes

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:17
pwillemske schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 23:08:
Wat is je systeem?? Graag alle merk en type van de onderdelen, daar kunnen we veel meer mee dan rakelings advies geven!
Waarom zou TS dit nu moeten doen? Hij vraag advies voor een koptelefoon en is sowieso niet van plan zijn videokaart te verkopen.
Ergo, graag advies geven voor een koptelefoon dit staat verder los van zijn systeem.

*sowieso

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-02 17:00

DjVe

Hatsaflats!

Shure dopjes met van die foams zijn echt fantastisch. Je hoort bijna niets meer van je omgeving.

• pwillemske
  • Niet online
DonJunior schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:25:
[...]

Waarom zou TS dit nu moeten doen? Hij vraag advies voor een koptelefoon en is sowieso niet van plan zijn videokaart te verkopen.
Ergo, graag advies geven voor een koptelefoon dit staat verder los van zijn systeem.
Het hoeft niet zn videokaart te zijn...ik dacht dat ook, tot ik wist dat het mn cpu koeler was. Ik zie nergens dat hij een nieuwe koptelefoon wil hoor, oke, het staat bij één van de drie opties. Sapphire was toen als een van de stilste kaarten genoemd, dus lijkt me raar als ie zoveel lawaai maakt als TS beweert.

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:02
DonJunior schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:25:
[...]

heb jij de topic wel gelezen of alleen de titel?

"Zover ik kon bedenken zijn er 3 oplossingen. Een andere kast kopen, lange hdmi kabel en usb verlengers kopen of een koptelefoon kopen die het geluid van de sapphire goed uitsluit. "

dus eigenlijk wil hij van het geluid af. en een koptelefoon gaat hem daar niet bij helpen. het geluid is immers daar nog gewoon alleen verbloem je het. een stillere kast of een pricewatch: Arctic Cooling Accelero Arctic Xtreme IV

zal het geluid weghalen inplaats van verbloemen.

koptelefoon is de simpele optie. maar heeft als nadeel dat je de mensen om je heen op niet hoort bv de bel ook niet meer. of je vrouw/vriendin/kinder/ weet ik veel wat. maar ik heb een vermoede dat de TS een reference koeler heeft. dan kan hij hem ook verkopen die 70 euro er bij legen. is zijn gpu stiller en krachtiger.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:02
pwillemske schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:30:
[...]

Het hoeft niet zn videokaart te zijn...ik dacht dat ook, tot ik wist dat het mn cpu koeler was. Ik zie nergens dat hij een nieuwe koptelefoon wil hoor, oke, het staat bij één van de drie opties. Sapphire was toen als een van de stilste kaarten genoemd, dus lijkt me raar als ie zoveel lawaai maakt als TS beweert.
tenzij het een reference koeler betreft. die maken echt verschrikkelijk veel herrie. dat amd het nog niet verandert heeft begrijp ik niet.

• pwillemske
  • Niet online
loki504 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:13:
[...]

tenzij het een reference koeler betreft. die maken echt verschrikkelijk veel herrie. dat amd het nog niet verandert heeft begrijp ik niet.
Daarom vraag ik dus de complete specs van zijn systeem...

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• 0kk0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-02 08:58
Kijk eens naar Klipsch Image S4 II die zijn noise-isolating en fantastisch geluid..
Pagina: 1