Google Hangouts integreren in Chrome

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-07 16:31
Beste Tweakers,

Chrome heeft, zoals jullie weten, een plugin voor Google Hangouts, wat vroeger volgens mij Google Talk was. Die plugin heb ik dan ook geinstalleerd. Echter, bij het opstarten van de PC wordt ook Google Hangouts gestart, iets wat ik niet wil.

Nu snap ik natuurlijk wel dat dit uit te zetten is, maar dan wordt hangouts niet geactiveerd en moet ik eerst inloggen in Gmail om de webversie van die chatclient te benaderen. Volgens mij was het vroeger zo dat Hangouts dan dmv die plugin in Chrome werd geintegreerd, waar ie fijn onopvallend bleef en je toch gesprekken binnen kreeg.

Nu heb ik het de hele tijd als een 'losse' applicatie die open staat. Beetje een cryptische omschrijving misschien, maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.

Is dat ook terug te brengen naar de situatie dat 't weer gewoon in Chrome zit geintegreerd zoals het 'vroeger' was zeg maar? Of kan dat tegenwoordig niet meer?

Och ja, je moet toch wat he.

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Als je zoekt op "google hangouts plugin chrome" is dit de 1e hit , zoiets bedoel je ?

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-07 16:31
Herby schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:39:
Als je zoekt op "google hangouts plugin chrome" is dit de 1e hit , zoiets bedoel je ?
Ja, maar ik héb die plugin dus, dat is 't 'm nou net :)

Update: de plugin dr uit gegooid, maar dat was niet genoeg. Daarna Chrome er uit gegooid en dát deed 't 'm blijkbaar want nadat ik alles weer geinstalleerd had werkt die plugin nu ineens wel goed?

Anyway: Opgelost :)

[ Voor 23% gewijzigd door Just_A_User op 19-02-2015 17:51 ]

Och ja, je moet toch wat he.