Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bedrijf brengt spul uit?

Pagina: 1
Acties:

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Topicstarter
nieuws: Bedrijf brengt 2,5"-sata-ssd met opslagcapaciteit van 3TB uit

Waarom staat hier niet gewoon de naam van het bedrijf in de titel?

Fixstars brengt 2,5"-sata-ssd met opslagcapaciteit van 3TB uit.

"Bedrijf brengt zevende versie van populaire smartphone uit" zou ook niet mooi klinken.

Edit:
Direct eronder.
nieuws: Qualcomm brengt Snapdragons met Cortex A72-cores naar midrange-smartphones

Waarom daar niet bedrijf brengt...

[ Voor 24% gewijzigd door HMC op 18-02-2015 19:20 ]

Eat the bugs, live in a pod

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Omdat de bedrijfsnaam Fixstars waarschijnlijk niemand wat zegt. Door 'bedrijf' te schrijven melden we impliciet dat het om een onbekend bedrijf gaat en gaat niemand denken 'moet ik dat kennen?'.

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Topicstarter
Dat vind je goede argumentatie?
Dat is totaal niet impliciet gemeld door het maar Mr. X te noemen.
.
Ik vind het al knap dat je weet wat mensen GAAN denken, maar dan nog, als er mensen gaan reageren met "Fixstars? HUH??" dan kan dat op 0 en de reacties erop met een verhaal+link naar wat het bedrijf al allemaal gedaan heeft op +1.

Het is 't een of 't ander. Want als je deze lijn aanhoudt komt niemand ooit iets te weten over het bedrijf Fixstars via Tweakers,net.

Edit: Het is zo makkelijk: In de titel gewon naam Fixstars gebruiken, en de openingszin van het artikel aanpassen met "Het relatief onbekende Japanse bedrijf Fixstars..."

[ Voor 15% gewijzigd door HMC op 19-02-2015 09:01 ]

Eat the bugs, live in a pod

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:53
Ja, dit vind ik ook een bijzondere keuze van de redactie inderdaad. Dan moet er bij een volgend bericht ook 'bedrijf' staan, en bij eventuele opvolgende berichten ook, gezien mensen Fixstars nooit gaan kennen.