Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langerakpc
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:18
Beste tweakers,

Ik heb een dell latitude e4310.
De accu die erin zit gaat nog geen uur mee dus klaar voor vervangen.

Echter na wat zoekwerk zie ik enorme prijsverschillen.
-replace direct
-via dennis

het verschil is 800 mili ampere maar waarom is de prijs zo verschillend?

eventueel iemand nog een beter adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:45
Yanec accu's zijn wel van behoorlijk goede kwaliteit, maar dat rechtvaardigt het prijsverschil absoluut niet. Dat merk van Viadennis ken ik verder niet, maar echt een buil kun je er niet aan vallen. Je hebt bijna 3 accu's voor de prijs van Replacedirect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:23
Yanec is bijna net zo goed als origineel. Heb eens een accu voor een MacBook gekocht en die deed het uitstekend. Had zelfs iets meer capaciteit dan de originele accu nieuw had.

Houd dit topic even in de gaten voor kortingscodes van ReplaceDirect. Ik krijg er regelmatig eentje in de mail (10% korting op laptopaccu's bijv.) en die post ik dan meestal daarzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ooit ook eens zo een goedkope accu besteld bij NL website voor mn Thinkpad. Morgen leveren stond er nog, dacht dat zit goed. Achteraf twee weken moeten wachten op een chinese cloon die net zo 'goed' was als de oude accu. In betreffende Thinkpad accu zitten gewoon 18650 li-ion cellen maar het merk is belangrijk. Helaas kan je niet door de behuizing heen kijken. Goedkoop is duurkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langerakpc
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:18
als dit prijsverschil tot en uur verschil geeft in looptijd dan neem ik die voor lief.
of gaan die mindere merken ook veel sneller achteruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:23
Ja. Die gebruiken goedkopere cellen, die sneller hun capaciteit verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:06
ThinkPadd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:17:
Ja. Die gebruiken goedkopere cellen, die sneller hun capaciteit verliezen.
En dat is nog het minst erge wat er kan gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-10 15:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-10 22:12
Ik haal eigenlijk altijd mijn nieuwe/reserve accu's van Ebay via de UK. Prijs is ongeveer hetzelfde (40 dollar voor mijn thinkpad. 35 euro)

De naam van de verkoper/shop is powercell-uk

(Edit 1: En de after sales is erg goed. Heb er in totaal iets van 40/45 besteld en 2 waren er "defect" was na 20 min leeg. Deze waren direct omgeruild naar een nieuwe)

[ Voor 31% gewijzigd door da_PSI op 20-02-2015 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
schoutenpc schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:27:
Ik heb een dell latitude e4310.

eventueel iemand nog een beter adres?
Ik heb een poos geleden toevallig een handvol accu's besteld voor een handvol E4310's bij Almedo.

Ook andere accu's bestel ik eigenlijk standaard bij Almedo. Er is weleens een slechte accu doorheen geglipt, maar de aftersales van Almedo is prima. Ik heb geen idee welk merk de cellen van Almedo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

da_PSI schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:24:
Ik haal eigenlijk altijd mijn nieuwe/reserve accu's van Ebay via de UK. Prijs is ongeveer hetzelfde (40 dollar voor mijn thinkpad. 35 euro)

De naam van de verkoper/shop is powercell-uk
In dollars betalen in de uk?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-10 22:12
EWK schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:26:
[...]

In dollars betalen in de uk?
Ik heb Ebay standaard op dollars staan :-) en als je erop klikt dan staat er ook netjes bij hoeveel GBP het is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploink
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-08 13:05
Zijn dit soort accu's niet allemaal "Refurbished", dus dat ze die uit defecte laptops halen en er nieuwe cellen in zetten? Of zouden ze ook wel eens zo 2ehands met een nieuw stikkertje doorverkocht worden?

Ik weet nog dat de lokale 2ehands computerwinkel hier oude accu's verkocht voor 70 gulden zonder garantie. Je moet dus wel een beetje opletten wat je koopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank__B
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10 15:34
Ik heb laatst ook een nieuwe accu vanuit de USA (waarschijnlijk via China) laten komen via eBay. Kostte me € 18,50 inclusief verzending. De capaciteit was hoger dan het origineel, en qua werking ook gewoon prima!

Ok, wieweet zal hij niet zo lang meegaan of dergelijke maar de laptop in kwestie is 6 jaar oud en ik vind het gewoon niet waard om daar >€ 100,- aan te spenderen via Replacedirect. Zo vaak gebruik ik hem nou ook weer niet...
Pagina: 1