Krijg je de code echt als je 5 mentos punten hebt?
Yup.Nicostrato schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 17:33:
Krijg je de code echt als je 5 mentos punten hebt?
Pff heb 3 codes, kan ze niet tegelijk gebruiken

Dat wist je van te voren!Nicostrato schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 23:44:
[...]
Pff heb 3 codes, kan ze niet tegelijk gebruiken
Bekijk de partnervoorwaarden
De kortingsvoucher is...
geldig bij een minimale besteding van €15
niet te gebruiken in combinatie met andere kortingsvouchershers
niet in te wisselen voor contanten
te bestellen t/m 29-02-2016 en te verzilveren t/m 30-4-2016
enkel te besteden bij Coolblue Nederland (www.coolblue.nl)
Geldig op het gehele assortiment van Coolblue, zowel in alle webshops als in de fysieke Coolblue winkels.
Coolblue € 10,- korting op je bestelling
Met T-Mobile krijg je korting op je bestelling bij 1 van de leukste webshops van Nederland. Als jij bij Coolblue iets besteld vanaf € 15,- ontvang je met de unieke kortingscode eenmalig € 10,- korting.
Actie geldt t/m 31 januari 2016
Met T-Mobile krijg je korting op je bestelling bij 1 van de leukste webshops van Nederland. Als jij bij Coolblue iets besteld vanaf € 15,- ontvang je met de unieke kortingscode eenmalig € 10,- korting.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Hartelijk dank! Ik heb er een prullenmand mee gekocht die al op mijn verlanglijstje stond. Toevallig zag ik hier jouw kortingscode voorbijkomen en toen was de keuze om te bestellen snel gemaaktsolist2009 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 16:18:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Een goede grap mag vrienden kosten.
Members only:
Inloggen
Anoniem: 601201
Helaas... Is al gebruikt zonder te melden. 🙄peptalk schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 23:25:
Members only:
Alstublieft, uw autocadeau:
€ 5,- korting bij Coolblue*
Met deze unieke kortingscode
Veel plezier met uw autocadeau!
Met deze unieke kortingscode
Members only:
ontvangt u €5 korting bij Coolblue, bij een minimale besteding van €15. Ga naar Coolblue.nl, vul uw kortingscode in en ontvang direct de korting op uw aankoop. De kortingscode is geldig op het gehele assortiment van Coolblue.
Inloggen
Dank voor de code!, mijn Airhole nekwarmer voor de skivakantie van volgend jaar is weer wat goedkopersolist2009 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 17:41:
Alstublieft, uw autocadeau:
Met deze unieke kortingscodeMembers only:ontvangt u €5 korting bij Coolblue, bij een minimale besteding van €15. Ga naar Coolblue.nl, vul uw kortingscode in en ontvang direct de korting op uw aankoop. De kortingscode is geldig op het gehele assortiment van Coolblue.
*knip* lees de topicwaarschuwing
[ Voor 84% gewijzigd door gambieter op 06-02-2016 13:17 ]
Coolblue korting van 10 euro was bij minimale besteding van 15,-- volgens de voucher.
Bij bestelling bij Coolblue geeft hij aan minimale bestding 50,--, hebben jullie dat ook ondervonden?
Bij bestelling bij Coolblue geeft hij aan minimale bestding 50,--, hebben jullie dat ook ondervonden?
Yup had ik ook, maar even chatten met een medewerker en alsnog vanaf 15 euro gekregen.Hobootje schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 21:18:
Coolblue korting van 10 euro was bij minimale besteding van 15,-- volgens de voucher.
€7,50 geldig tot 18-2:
Members only:
Inloggen
Dank u!cowbell schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 17:35:
€7,50 geldig tot 18-2:
Members only:
Code helaas gebruiktcowbell schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 17:35:
€7,50 geldig tot 18-2:
Members only:
Anoniem: 740425
Helaas geen bruikbare gevonden, heb er wel twee voor jullie (geldig t/m eind maart): JS6W-6SNP-QJAZ en JS74-6QMY-YGJH
Hoeveel en welke voorwaarde?Anoniem: 740425 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 15:25:
Helaas geen bruikbare gevonden, heb er wel twee voor jullie (geldig t/m eind maart): JS6W-6SNP-QJAZ en JS74-6QMY-YGJH
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
De JS74-6QMY-YGJH heb ik gebruikt. Bedankt!Anoniem: 740425 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 15:25:
Nog een aantal codes van de Optimel actie, 10 euro korting vanaf 15 euro:
Members only:
Inloggen
Aantal geven 'vanaf 50 euro''Cornelis18 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 07:20:
Members only:
Laatste gebruikt, was wel vanaf 50 euro.Cornelis18 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 07:20:
Members only:
PSN: TDBtje
Voor alle "gratis" cadeaubonnen moet tegenwoordig er minimaal 50,- besteed worden.
Aangezien er op de voorwaarden van de bon staat dat het minimale bestedingsbedrag 15,- moet zijn kan je de bestelling telefonisch doen en dan voeren ze de code handmatig in.
Alle gratis bonnen die nu uitgegeven worden hebben we de ondergrens van 50,- ipv 15,- voorheen.
Ze zullen wel heel veel bestellingen hebben gehad onder de 20 waardoor ze tot deze maatregel zijn gekomen.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Ik zie net dat een oude code van me die ik heb aangevraagd nu ook ineens vanaf 50 euro is. Flauw.Megapaul schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 07:49:
Ze zullen wel heel veel bestellingen hebben gehad onder de 20 waardoor ze tot deze maatregel zijn gekomen.
Bij uitgifte was dat dus niet zo.
daar ga ik dus ff achteraan.
[ Voor 8% gewijzigd door RodeStabilo op 24-02-2016 08:11 ]
Enerlaatste gebruikt, erg bedankt!Cornelis18 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 07:20:
Members only:
22CP-AJTF-PKE3 gebruikt via de chat
Pizza!
Iemand heeft de andere codes ook al gebruikt, zonder vermelding...
Toch maar een weblog?
JA4E-2YA4-NJTZ - ook gebruikt!
Toch maar een weblog?
Alles op, helaasCornelis18 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:14:
De laatsten:
Members only:
AJXC-HRY7-2JQC stond dus nog open vanaf 50 euro.
Gebruikt en bedankt.
Gebruikt en bedankt.
Kortingscode voor Coolblue van 5 euro voor bestellingen boven de 50 euro:
Veel plezier ermee
Members only:
Inloggen
Veel plezier ermee
Gebruikt, dank jeK0enK schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 17:12:
Kortingscode voor Coolblue van 5 euro voor bestellingen boven de 50 euro:
Members only:
Veel plezier ermee
Werkte bij mij ook nog. Net gebruikt. zeer bedankt!
HM67-AJPR-EN9W |
10 euro bij besteding vanaf 50 bij coolblue
Bedankt om hem te delen, maar helaas al gebruikt door iemand anders...Purehz schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:33:
HM67-AJPR-EN9W
10 euro bij besteding vanaf 50 bij coolblue
Nog eentje:
alleen vandaag nog. 10 euro korting bij 50 euro besteding.
JAPY-B627-K4PG |
[ Voor 34% gewijzigd door U123456 op 29-02-2016 15:05 ]
Wtf.. ook reeds gebruikt, hier ontbreekt toch heel wat eerlijkheid preciesU123456 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:03:
Nog eentje:
JAPY-B627-K4PG

[ Voor 7% gewijzigd door laurensdbb op 29-02-2016 16:18 ]
Gebruikt, dank je!U123456 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:03:
Nog eentje:
JAPY-B627-K4PG
Waarom werkt dit niet op coolblue.be? Ik had die code geprobeerd om 15u15..?
Ik om 15:08 en toen was hij al gebruikt...
Als je het over JAPY-B627-K4PG hebt? Daar heb ik om 16:20 bestelling mee geplaatst!Gotiniens schreef op maandag 29 februari 2016 @ 17:23:
Ik om 15:08 en toen was hij al gebruikt...
Was te gebruiken op coolblue.nl, niet op .be. Sorry, had dat er niet bijgezet.dave77 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 17:57:
[...]
Als je het over JAPY-B627-K4PG hebt? Daar heb ik om 16:20 bestelling mee geplaatst!
[ Voor 6% gewijzigd door U123456 op 29-02-2016 18:07 ]
[speculatie]dave77 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 17:57:
[...]
Als je het over JAPY-B627-K4PG hebt? Daar heb ik om 16:20 bestelling mee geplaatst!
Ik verwacht dat toen ik hem probeerde er wel een bestelling mee gedaan was, maar deze bestelling nooit betaald is. Na een tijdje wordt die code dan vrijgeven en kan er weer een bestelling mee gedaan worden. Jij had het gelukt die bestelling goed te timen
Alleen vandaag nog: 10 euro korting bij een besteding van minimaal 50* euro op coolblue.nl.
(* officieel 15 euro, maar coolblue heeft moeite met het naleven van de zelf opgestelde voorwaarden
)
(* officieel 15 euro, maar coolblue heeft moeite met het naleven van de zelf opgestelde voorwaarden
Members only:
Inloggen
JASP-ZDMT-NAK9 gebruikt, heel erg bedankt!
JA4A-CNZK-DTR2 gebruikt, hartelijk bedankt! (:
Hey Look, I'm Woody! Howdy! Howdy! Howdy!
HH9E-AJAQ-P9ER gebruikt, bedankt voor het delen!!
Anoniem: 742979
vorige bericht was tegen de regels - vandaar maar vlug wijzigen
[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 742979 op 29-02-2016 20:21 ]
Op veler verzoek: nog wat codes voor coolblue.nl (10 euro vanaf 50)
Doe snel je last-minute schrikkelaankoop
Members only:
Inloggen
Thx! Ik heb de onderste gepaktopvlieger schreef op maandag 29 februari 2016 @ 20:53:
Op veler verzoek: nog wat codes voor coolblue.nl (10 euro vanaf 50)
Members only:
JAWJ-5S7K-F2D5 gebruikt.
Bedankt voor de service
Bedankt voor de service
Anoniem: 514773
*knip* lees de topicwaarschuwing
[ Voor 84% gewijzigd door gambieter op 29-02-2016 22:38 ]
*knip* geen gebedel
[ Voor 89% gewijzigd door gambieter op 29-02-2016 22:39 ]
*knip*
[ Voor 90% gewijzigd door gambieter op 29-02-2016 22:39 ]
AJS3-WWAE-6CA7 gebruikt!
| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |
Willen wij meer of minder kortingscodes...?
Oh wacht -- toch meer? Hieronder de laatste voor coolblue.nl (10 euro vanaf 50)
Members only:
Inloggen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik heb de eerste gebruikt, bedankt!opvlieger schreef op maandag 29 februari 2016 @ 22:34:
Willen wij meer of minder kortingscodes...?![]()
Members only:
[ Voor 8% gewijzigd door Bob87 op 29-02-2016 23:02 ]
PSN: Bravia87
Naar aanleiding van de diverse meldingen over minimale bestelorder van € 50 ipv € 15 bericht gestuurd aan Mentos More actie en hieronder het antwoord. Doe er je voordeel mee via de Coolblue Klantenservice
Hi
Dat is inderdaad een vervelende geweest; we hebben de voucher (overigens €5 bij besteding van €15) tot eind februari in de shop gehad. Coolblue heeft begin februari echter besloten om alle vouchers die een korting geven onder een besteding van €50 per direct te beëindigen (wijziging van beleid van hen) Dit geldt niet alleen voor Mentos More maar voor alle vouchers die in omloop waren.
We vinden het jammer dat Coolblue daarmee de eerder gemaakte deal met ons tussentijds heeft aangepast máár ik heb begrepen dat wanneer men nog een kortingsvoucher van Coolblue heeft verkregen via Mentos More of op een andere manier, en daarover een melding maakt bij de consumentenservice van Coolblue, zij alsnog coulant zouden zijn en bereid zijn de korting alsnog te verrekenen.
Wij vinden het ook jammer dat er onduidelijkheid is over de bon die wij nog 2 weken na wijziging van het aanbod in de shop hadden staan. Wij hopen je hier zo voldoende geïnformeerd te hebben.
Met frisse groet,
team Mentos
Hi
Dat is inderdaad een vervelende geweest; we hebben de voucher (overigens €5 bij besteding van €15) tot eind februari in de shop gehad. Coolblue heeft begin februari echter besloten om alle vouchers die een korting geven onder een besteding van €50 per direct te beëindigen (wijziging van beleid van hen) Dit geldt niet alleen voor Mentos More maar voor alle vouchers die in omloop waren.
We vinden het jammer dat Coolblue daarmee de eerder gemaakte deal met ons tussentijds heeft aangepast máár ik heb begrepen dat wanneer men nog een kortingsvoucher van Coolblue heeft verkregen via Mentos More of op een andere manier, en daarover een melding maakt bij de consumentenservice van Coolblue, zij alsnog coulant zouden zijn en bereid zijn de korting alsnog te verrekenen.
Wij vinden het ook jammer dat er onduidelijkheid is over de bon die wij nog 2 weken na wijziging van het aanbod in de shop hadden staan. Wij hopen je hier zo voldoende geïnformeerd te hebben.
Met frisse groet,
team Mentos
Ik kan bevestigen dat er coulant met bonnen die zijn aangeschaft tot 14 feb werd omgegaan. Handmatig werd bij mij 10 euro korting gegeven bij 15 euro besteding. Nette service wat dat betreft dus. Ik ben overigens wel bang dat de minimale besteding in de toekomst naar €50 gaat of zal gaan ipv €15
Anoniem: 560574
*knip* nee dus, zie topicwaarschuwing
[ Voor 83% gewijzigd door gambieter op 07-03-2016 16:04 ]
Hi Opvlieger, stomme vraag misschien.. maar hoe kom je toch steeds aan al die codes waar iedereen wanhopig naar zoekt?
Ik stel me je namelijk vingerkrakend voor achter een of andere beestachtige enigmabreker..
Ik stel me je namelijk vingerkrakend voor achter een of andere beestachtige enigmabreker..
opvlieger schreef op maandag 29 februari 2016 @ 22:34:
Willen wij meer of minder kortingscodes...?![]()
Members only:
Even een algemene opmerking over de codes: Op verschillende manieren is er aan te komen. Zo kon je ooit via eurosparen bijvoorbeeld kortingscodes bij elkaar sparen. Tevens als iets mis gaat bij coolblue krijg je nog weleens een bon én had laatst van een hotel waar we verbleven hebben een lente aanbieding gekregen mét code voor coolblue. Zo dus, zijn vast wel meer manieren!Anonuser schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 23:43:
Hi Opvlieger, stomme vraag misschien.. maar hoe kom je toch steeds aan al die codes waar iedereen wanhopig naar zoekt?
[...]
Hoe Oplvlieger eraan komt weet ik natuurlijk niet
[ Voor 8% gewijzigd door destroyer6670 op 24-03-2016 14:00 ]
Even een vraag mbt het verkrijgen van de actiecode:
Ik sta op het punt om 2 items te bestellen bij Coolbue, maar krijg dus de optie "inschrijven voor nieuwsbrief en 5 kortingscode" . Dat is dan voor de volgende bestelling, dus dan zou ik de bestelling splitten zodat ik er iig bij 1 item voordeel van heb. Heeft iemand een idee of je inderdaad de code krijgt (tijdens bestellen op nieuwsbrief inschrijven dan, want los inschrijven levert tot nu toe geen code op...) en hoelang dat dan duurt voor je die code in de mailbox krijgt?
Ik sta op het punt om 2 items te bestellen bij Coolbue, maar krijg dus de optie "inschrijven voor nieuwsbrief en 5 kortingscode" . Dat is dan voor de volgende bestelling, dus dan zou ik de bestelling splitten zodat ik er iig bij 1 item voordeel van heb. Heeft iemand een idee of je inderdaad de code krijgt (tijdens bestellen op nieuwsbrief inschrijven dan, want los inschrijven levert tot nu toe geen code op...) en hoelang dat dan duurt voor je die code in de mailbox krijgt?
Idiocracy: it is real!
Ik heb zelf nog nooit een kortingscode gekregen voor het inschrijven voor de nieuwsbrief en heb het zowel los als bij het bestellen geprobeerd.
Anoniem: 712470
€5-kortingscode bij coolblue.nl bij besteding vanaf €50.
Graag een bedankje als je hem hebt gebruikt.
Graag een bedankje als je hem hebt gebruikt.

Members only:
Inloggen
Mijn ervaring is dat je die kortingscode niet krijgt. Hier heb ik het dus over de specifieke situatie die jij beschrijft: inschrijven voor de nieuwsbrief tijdens het bestellen.Investig8or schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 19:40:
Even een vraag mbt het verkrijgen van de actiecode:
Ik (...) krijg dus de optie "inschrijven voor nieuwsbrief en 5 kortingscode". (...) Heeft iemand een idee of je inderdaad de code krijgt (tijdens bestellen op nieuwsbrief inschrijven dan, want los inschrijven levert tot nu toe geen code op...) en hoelang dat dan duurt voor je die code in de mailbox krijgt?
Let op:
Vragen om codes is niet toegestaan. V&A of ruilen ook niet. Codes via DM uitdelen is ook niet de bedoeling.
Vragen om codes is niet toegestaan. V&A of ruilen ook niet. Codes via DM uitdelen is ook niet de bedoeling.