ING heeft desgevraagd op Twitter inderdaad bevestigd dat de actie is afgelopen.mysquarenl schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 23:52:
Zo te zien is momenteel de CoolBlue waardebon uit de ING Rentepuntenwinkel verdwenen.
knip, verkeerd
[ Voor 98% gewijzigd door jvc2001 op 24-09-2015 11:48 ]
ik ga er toch niets mee doen, 1malig en alleen vandaag geldig:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Pak je rust!
Thanks dude!! heb uhm gebruikt voor een eizo ev2455 monitorDen the Man schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:31:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
De door u ingevulde cadeauboncode is al eerder ingewisseldDen the Man schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:31:
Members only:
Edit, te laat dus
Waarom niet elders bestellen voor minder ?
http://www.fotokonijnenbe...24?dfw_tracker=4660-22690
[ Voor 19% gewijzigd door Patrick89 op 28-09-2015 14:56 ]
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Ja had uhm gezien... maar wil graag afhalen ivm slechte ervaringen met postnl en dure grote pakketjes... Maar wel de mogelijkheid alstie niet bevalt om te kunnen omruilen of terug te brengenPatrick89 schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:54:
[...]
De door u ingevulde cadeauboncode is al eerder ingewisseld
Edit, te laat dus
Maar thanks voor de tip!!
Deze zojuist gebruikt, deed het blijkbaar nog. Bedankt!Patrick89 schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:54:
[...]
De door u ingevulde cadeauboncode is al eerder ingewisseld
Edit, te laat dus
5,- Euro korting
Z3TX-TH5H-T2DF
t/m 30-9-2015
Z3TX-TH5H-T2DF
t/m 30-9-2015
Thanks, net gebruikt. Trimmer mee gekocht! Veel dank!
*knip* lees de topicwaarschuwing
[ Voor 104% gewijzigd door gambieter op 04-10-2015 14:05 ]
Anoniem: 701176
*knip*, logisch als je niet eens kan lezen.
[ Voor 81% gewijzigd door Perkouw op 07-10-2015 18:00 ]
Bedoel je niet 30-10-2015?powerflyer schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 20:34:
5,- Euro korting
Members only:
t/m 30-9-2015
Thx gebruiktpowerflyer schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 20:34:
5,- Euro korting
Members only:
t/m 30-9-2015
8knip* zie de topicwaarschuwing
[ Voor 77% gewijzigd door gambieter op 24-10-2015 00:19 ]
Members only:
Inloggen
€ 5,- korting bij een minimale besteding van € 15,-
Alleen te gebruiken in de Belgische webshops van Coolblue. Geldig t/m 30 november 2015.
Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.
Thank you!Tuxinator schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 00:13:
Members only:
€ 5,- korting bij een minimale besteding van € 15,-
Alleen te gebruiken in de Belgische webshops van Coolblue. Geldig t/m 30 november 2015.
gebruik om nieuw gm tekopen
merci
Voor de mensen die paypall hebben
En kreeg uiteindelijk deze mail:Check je telefoonabonnement en ontvang € 10,- shoptegoed.
Ben jij zo ook benieuwd wanneer je weer een nieuwe smartphone mag uitkiezen? Ga naar de gratis verlengchecker van Coolblue, dan weet je in een paar klikken de einddatum van je contract. En krijg je ook nog eens € 10,- shoptegoed bij Coolblue
CADEAUBONNEN. Koop er wat moois van.
Leuk dat u de verlengingschecker hebt ingevuld via PayPal. Als dank ontvangt u een € 10,- Coolblue-cadeaubon. Voer onderstaande code in bij uw bestelling bij Coolblue en ontvang € 10,- korting op uw aankoop
Ik heb paypal maar ik heb geen mail gekregen zag wel dat deze aanbieding ook op pepper stond
Je kan via deze link de checker invullen als het goed is zou je binnen 24 uur een mail moeten krijgen.
Na 22 minuten bleek ik al een mail met code gehad te hebben.
Je kan via deze link de checker invullen als het goed is zou je binnen 24 uur een mail moeten krijgen.
[ Voor 5% gewijzigd door Megapaul op 28-10-2015 00:56 . Reden: toevoeging ]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Thanks voor de tip, ingevuld en maar even afwachten. Binnenkort tijd voor een nieuw toestel!Megapaul schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 22:48:
Ik heb paypal maar ik heb geen mail gekregen zag wel dat deze aanbieding ook op pepper stond
Betreft de Paypal actie.
Het kan aan mij liggen maar heb met 6 nummers (prive/zakelijk), 6 verschillende email adressen met 4 verschillende domeinen en 3 verschillende links (Pepper en 2 hier) over de afgelopen 3 dagen vanaf 2 ip adressen checks gedaan maar heb er tot nu toe maar 1 binnen (dinsdag middag invullen, in de avond ontvangen).
Nou wilde ik er helemaal geen 6 maar alleen een 2e maar dat werkt dus niet meer?
Krijg wel steeds een melding dat ik wel/niet kan verlengen (KPN) of dat ze bellen (Hollandsnieuwe).
Op=op?
Toch niet...
Gisteren na ruim 48 uur er ineens 3 ontvangen.
Even volhouden dus.
Het kan aan mij liggen maar heb met 6 nummers (prive/zakelijk), 6 verschillende email adressen met 4 verschillende domeinen en 3 verschillende links (Pepper en 2 hier) over de afgelopen 3 dagen vanaf 2 ip adressen checks gedaan maar heb er tot nu toe maar 1 binnen (dinsdag middag invullen, in de avond ontvangen).
Nou wilde ik er helemaal geen 6 maar alleen een 2e maar dat werkt dus niet meer?
Krijg wel steeds een melding dat ik wel/niet kan verlengen (KPN) of dat ze bellen (Hollandsnieuwe).
Op=op?
Toch niet...
Gisteren na ruim 48 uur er ineens 3 ontvangen.
Even volhouden dus.
[ Voor 9% gewijzigd door RangerBoBNL op 30-10-2015 11:38 ]
5 euro korting op mijn Motorola Moto X Style..
I've been praying for somebody to save me, but no one's heroic
Deze gebruikt voor mijn Nexus 6p! BedanktPhantomic schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:26:
€5, eenmalig
Members only:
Tot 30 November.
via http://pricelessspecials.nl/specials/cool-blue een kortingscode aangevraagd. code lijkt erg lang voor eentje van CB en werkt dus niet. iemand een idee?
Ze hebben het inmiddels gefixt naar werkende codes. Je krijgt de code direct op het scherm, betalen met mastercard is niet nodig.Friespeuk schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:31:
via http://pricelessspecials.nl/specials/cool-blue een kortingscode aangevraagd. code lijkt erg lang voor eentje van CB en werkt dus niet. iemand een idee?
Zojuist gebruikt en hiermee Playstation Plus voor een jaar gekocht voor maar 40 euroFriespeuk schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:31:
Voor diegenen die de CoolBlue code hebben laten genereren bij MasterCard, en een niet werkende code kregen krijgen per mail nieuwe toegestuurd. Zo heb ik een code van MasterCard gekregen per mail die wel werkt bij CoolBlue!
[ Voor 10% gewijzigd door bjornbal op 05-11-2015 13:21 ]
Hm, ik krijg nu direct een Internal Server Error als ik het probeer. Meer mensen last van?Brannigan schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:24:
[...]
Ze hebben het inmiddels gefixt naar werkende codes. Je krijgt de code direct op het scherm, betalen met mastercard is niet nodig.
Ja al een paar uur ondertussen, ik denk dat ze door hebben dat mensen onbeperkt codes konden aanmaken
*knip*, bedelen doe je maar ergens anders.
[ Voor 67% gewijzigd door Perkouw op 24-11-2015 17:00 ]
Werkt nu wel
[ Voor 28% gewijzigd door Perkouw op 24-11-2015 17:01 ]
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:10
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Werkt nu zoals al eerder gezegd primaFriespeuk schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:31:
Mocht je internal server error's krijgen, probeer het dan nog een keer in een incognito venster. Dat deed 'm bij mij.
mastercard heeft het voor me opgelostWe Are Borg schreef op donderdag 05 november 2015 @ 20:24:
[...]
Werkt nu zoals al eerder gezegd prima. Thanks
*knip*
[ Voor 96% gewijzigd door Perkouw op 07-11-2015 10:54 ]
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Priceless codes worden nog steeds uitgegeven, kan je zelf aanvragen via de link op de vorige pagina.
[ Voor 52% gewijzigd door Perkouw op 07-11-2015 10:55 ]
Weet iemand of er ook dergelijke codes voor coolblue.be zijn?
Voer onderstaande code in bij uw bestelling bij Coolblue en ontvang € 5,- korting op uw aankoop.
De cadeaubon is geldig t/m 30 november 2015 op al onze shops of in onze winkels. De bon is niet geldig i.c.m. andere cadeaubonnen en niet te gebruiken voor reeds geplaatste bestellingen. Minimaal bestedingsbedrag: € 15,-
Members only:
Inloggen
De cadeaubon is geldig t/m 30 november 2015 op al onze shops of in onze winkels. De bon is niet geldig i.c.m. andere cadeaubonnen en niet te gebruiken voor reeds geplaatste bestellingen. Minimaal bestedingsbedrag: € 15,-
bedankt ! ik heb hem gebruiktNivali schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:10:
Voer onderstaande code in bij uw bestelling bij Coolblue en ontvang € 5,- korting op uw aankoop.
Members only:
Helaas, de priceless codes werken niet meer. Ze zeggen er geen meer te hebben, maar dat er binnenkort nieuwe komen. Even afwachten dus.
You know, I rather like this God fellow. He’s very theatrical. A little pestilence here, a plague there... Omnipotence...got to get me some of that.
https://www.optimel.nl/sp...smqk1y1de4iwuvl76spbmrqkt
bij inwisselen van 10 euro in het eurosparen programma van optimel/campina/chocomel, 10 euro korting bij coolblue
dus als je b.v. pakken vla, slagroombussen of b.v. chocomelk hebt staan van die merken: registreer die codes
(2 literpakken chocomelk zijn al goed voor 10 euro korting)
bij inwisselen van 10 euro in het eurosparen programma van optimel/campina/chocomel, 10 euro korting bij coolblue
dus als je b.v. pakken vla, slagroombussen of b.v. chocomelk hebt staan van die merken: registreer die codes
Members only:
Inloggen
De cadeaubon is geldig t/m 15 december 2015 op al onze shops of in onze winkels. De bon is niet geldig i.c.m. andere cadeaubonnen en niet te gebruiken voor reeds geplaatste bestellingen. Minimaal bestedingsbedrag: € 15,-
Laat even weten als je hem gebruikt hebt.
gebruikt, tientje korting. Bedankt!powerflyer schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 14:43:
Members only:
De cadeaubon is geldig t/m 15 december 2015 op al onze shops of in onze winkels. De bon is niet geldig i.c.m. andere cadeaubonnen en niet te gebruiken voor reeds geplaatste bestellingen. Minimaal bestedingsbedrag: € 15,-
Laat even weten als je hem gebruikt hebt.
Nikon D7000
Members only:
Inloggen
*Kan alleen worden gebruikt op één van Belgische shops.
Anoniem: 683496
Gebruikt, thanks!Armo schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 18:58:
Members only:
*Kan alleen worden gebruikt op één van Belgische shops.
Bedankt! Had nog een aantal pakken staan. Een audiokabel gekocht voor 5,95 ipv 15,95mschol schreef op donderdag 19 november 2015 @ 23:58:
dus als je b.v. pakken vla, slagroombussen of b.v. chocomelk hebt staan van die merken: registreer die codes(2 literpakken chocomelk zijn al goed voor 10 euro korting)
Er is weer wat gebedel verwijderd.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Tot 30November, €5 kortingDCMP-RB4Z-4DNY
Wat top, thanks voor het laten weten!mschol schreef op donderdag 19 november 2015 @ 23:58:
dus als je b.v. pakken vla, slagroombussen of b.v. chocomelk hebt staan van die merken: registreer die codes(2 literpakken chocomelk zijn al goed voor 10 euro korting)
Is het een gek idee om deze codes hier tijdelijk met elkaar te delen?
Edit: Wat ik drink het normaal niet, nee.
[ Voor 4% gewijzigd door Edzeau op 21-11-2015 17:47 ]
*knip* geen gebedel, lees de topicwaarschuwing.
[ Voor 75% gewijzigd door gambieter op 24-11-2015 16:45 ]
Members only: title
Inloggen
Deze code is geldig tot 30-11. Doe er uw voordeel mee
Gebruikt zonder te meldenhegemanjelle schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:33:
Members only: title
Deze code is geldig tot 30-11. Doe er uw voordeel mee
Jammer dat Mastercard er geen zin meer in heeft, op die site staat nu al dagen lang dat alle codes "momenteel" zijn uitgegeven.
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Friespeuk schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:42:
[...]
Members only:
7.50 euro. Geldig t/m 30-11
Even de Voorwaarden:
De Coolblue Eurosparen cadeaubon van 10 euro is geldig bij een minimale besteding van 15 euro
De cadeaubon is te verzilveren op www.coolblue.nl
Voor 23:59 besteld, is de volgende dag gratis thuis bezorgd.
De cadeaubon is te bestellen t/m 24 februari 2016 en te verzilveren t/m 29 februari 2016.
Gratis verzending en gratis retourneren.
Per account is er 1 Coolblue cadeaubon te bestellen, de cadeaubonnen zijn dus niet stapelbaar.
De Coolblue Eurosparen cadeaubon van 10 euro is geldig bij een minimale besteding van 15 euro
De cadeaubon is te bestellen t/m 24 februari 2016 en te verzilveren t/m 29 februari 2016.
Per account is er 1 Coolblue cadeaubon te bestellen, de cadeaubonnen zijn dus niet stapelbaar.
bedankt, gebruikt :-)Anoniem: 710914 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:57:
D4KS-6NF4-4TZ5 5 euro korting Belgische shop Coolblue
Geweldig! Thanksetrans schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:49:
Even de Voorwaarden:
Thou shalt not commit logical fallacies & Thou shalt not suffer cognitive biases
Hier ook, thanks!!!etrans schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:49:
Even de Voorwaarden:
Zijn de cadeaubonnen wel te combineren met andere korting codes?etrans schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:49:
Even de Voorwaarden:
Als dank voor je inschrijving ontvang je een € 5,- cadeaubon. Voer onderstaande code in bij je eerstvolgende bestelling en ontvang € 5,- korting op je aankoop:
CSAN-ZZTN-DDP9
CSAN-ZZTN-DDP9
Ik heb in het verleden wel 2 coupons tegelijk gebruikt, weet niet of dat ook met deze isMr.Jingles schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:53:
[...]
Zijn de cadeaubonnen wel te combineren met andere korting codes?
Aanvullend:
Kan je niet checken als je gewoon wat koopt en dan de 2 codes invullen? Kijken of het werkt, je kan volgens mij codes verwijderen en pas als je afrekend worden ze geactiveerd
[ Voor 25% gewijzigd door prld op 26-11-2015 10:36 ]
Nee helaas niet.Mr.Jingles schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:53:
[...]
Zijn de cadeaubonnen wel te combineren met andere korting codes?
Anoniem: 692464
1000x Thx!!!!xmen schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:12:
Belgische coolblue
1 maal 5euro cadeaubon tot 30november :
DQ7D-4D9H-7Q9G
Eindelijk een angelcare voor een wat redelijkere prijs kunnen bestellen
graag gedaan en als het voor de klein mannen is, nog liever :-)Anoniem: 692464 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:19:
[...]
1000x Thx!!!!
Eindelijk een angelcare voor een wat redelijkere prijs kunnen bestellen
Voer onderstaande code uiterlijk 30 november 2015 in bij uw bestelling en ontvang € 7,50 korting op uw aankoop.
ACAA-FFSK-HT3C
Heb hem niet nodig, dus dan maar iemand anders gelukkig maken
ACAA-FFSK-HT3C
Heb hem niet nodig, dus dan maar iemand anders gelukkig maken
AMW2-B5JY-MPCT - €10,- korting op uw aankoop.
is al gebruikt.ZiXXiV schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:57:
AMW2-B5JY-MPCT - €10,- korting op uw aankoop.
Geldig tot 30-11:
YGPG-R4RY-YZDD - €10,- korting
Heb hem zelf niet nodig
Heb hem zelf niet nodig
9NTZ-AC6X-K3BQ
7,50 korting
Nog geldig t/m 30 november.
7,50 korting
krietjur schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:35:
9NTZ-AC6X-K3BQ
7,50 korting
Beide gebruiktReferix schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:34:
Geldig tot 30-11:
Heb hem zelf niet nodig

Nikon Z6II + glas, licht en pootjes | MacBook Pro 14" | www.foto-sjoerd.nl
Dan is iemand kennelijk heel snel geweest en heeft het niet gemeld, of iemand heeft mijn code geraden
7,50, geldig tot 30-11.BCZE-SPWA-ET6E
Vergeet niet je € 5,- cadeaubon:
Members only:
bij je bestelling in te leveren. De cadeaubon is geldig t/m 30 november 2015. Minimaal bestedingsbedrag: € 15,-.
Inloggen
Gebruikt zonder te melden.Wasabi! schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 14:29:
Vergeet niet je € 5,- cadeaubon:Members only:bij je bestelling in te leveren. De cadeaubon is geldig t/m 30 november 2015. Minimaal bestedingsbedrag: € 15,-.
Gebruikt. Hartelijk Dank
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
Members only:
Inloggen
7.50€ korting
De cadeaubon is geldig t/m 30 november 2015 op al onze shops of in onze winkels. De bon is niet geldig i.c.m. andere cadeaubonnen. Minimaal bestedingsbedrag: € 15,-.
Geldig tot 30 nov
[ Voor 67% gewijzigd door Rockvee2 op 28-11-2015 16:09 ]
gebruikt, bedankt!Rockvee2 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 16:08:
Members only:
7.50€ korting
De cadeaubon is geldig t/m 30 november 2015 op al onze shops of in onze winkels. De bon is niet geldig i.c.m. andere cadeaubonnen. Minimaal bestedingsbedrag: € 15,-.
Geldig tot 30 nov
Ik heb geprobeerd om met de paypal actie van coolblue mee te doen. Hij geeft alleen aan dat ik al eerder mee gedaan zou hebben gedaan terwijl dit niet zo is! Heeft iemand anders dit ook gehad?
Had ik ook, anders emailadres gebruikt en ging toen als nog goed.ludipudi schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:42:
Ik heb geprobeerd om met de paypal actie van coolblue mee te doen. Hij geeft alleen aan dat ik al eerder mee gedaan zou hebben gedaan terwijl dit niet zo is! Heeft iemand anders dit ook gehad?
Lever 'm snel in
Voer onderstaande code uiterlijk 30 november 2015 in bij uw bestelling en ontvang € 7,50 korting op uw aankoop.
CBSF-WAGS-3AGH
CBSF-WAGS-3AGH
Gebruikt. Dankjewel voor het delenAnteac schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:41:
Lever 'm snel in
CBSF-WAGS-3AGH
Alleen vandaag nog geldig, 5 euro bij besteding van 15 euro of meer,
MKZH-ANZD-X6DT
MKZH-ANZD-X6DT
Oeps, verkeerde topic, sorry.
[ Voor 88% gewijzigd door HuismAndré op 30-11-2015 10:56 ]
André Huisman (www.new-line.nl)
Let op:
Vragen om codes is niet toegestaan. V&A of ruilen ook niet. Codes via DM uitdelen is ook niet de bedoeling.
Vragen om codes is niet toegestaan. V&A of ruilen ook niet. Codes via DM uitdelen is ook niet de bedoeling.