[PS4 game] Krassen op disc start niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13
Helaas heeft de baby de disc te pakken gekregen uit de kast en deze als speelgoed gebruikt.

Iemand ervaringen wat te doen?

Ik ben al naar de gamemania geweest, maar de polijstservice werkt niet op Blu-Ray discs. Ook al een twitter supportvraag gestuurd naar PlaystationNL, maar nog geen reactie.

Heb je rechten om de game te downloaden? Of (eventueel tegen een vergoeding) een vervangende disc. Ik meen mij te herinneren dat je namelijk niet het spel, maar de gebruiksrechten op het spel koopt en de media een doel is.

Disney heeft hier zelfs een programma voor om voor US 8,- je defecte DVD/Blu-Ray te vervangen.

(Spel is in mijn geval Fifa15)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij kapotte CD's of DVD's smeerde ik deze altijd dik in met tandpasta, om vervolgens te laten harden en met warm water eraf te spoelen. Je zou het kunnen proberen... garantie is echter niet geboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13
Was een kastje naar de muur zoektocht, maar uiteindelijk de telefonische EA helpdesk bood uitkomst. Disc swap service ad EUR 5,-
Wij kunnen het spel voor u vervangen hier zitten echter wel kosten van 5,- euro aan verbonden.
U dient het complete spel naar ons op te sturen, na ontvangst zullen wij een nieuw exemplaar van het spel afleveren.

U kunt het pakket versturen naar het volgende adres:

Electronic Arts Benelux
Postbus 75756
1118 ZX Schiphol-Triport
The Netherlands

U dient hier bij het volgende mee te sturen:

- Het spel inclusief codes, handleidingen, etc.
- €5,- euro biljet voor administratiekosten.
- Uw adres gegevens.
- Kopie kassabon/factuur.

Het is aan te raden het pakket te versturen in bubbeltjesenvelop met een TracknTrace nummer om er voor te zorgen dat het pakket niet verloren gaat in de post.
Het vervangen van uw spel zal zo'n 14 werkdagen in beslag nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netjes van EA. Nooit geweten dat een dergelijke service bestond aangezien je met een fysieke versie van een game daadwerkelijk een fysiek product koopt. Die 5 euro administratiekosten vallen dan ook nog laag uit als je weet hoe duur die games in de winkel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is nog eens goede service. Goed opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik vind € 5,- anders weinig van service getuigen. Ze zullen niet wekelijks honderden discs binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyRooster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-07-2023
bram1984 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:01:
Ik vind € 5,- anders weinig van service getuigen. Ze zullen niet wekelijks honderden discs binnen krijgen.
Waarom zou je geen geld mogen vragen voor service? Ik vind het netjes dat je voor €5,- een vervangend exemplaar kan krijgen. Ze hoeven het tenslotte niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ze ook hadden kunnen zeggen, betaal maar lekker 60 euro voor een nieuw spel. Nu hebben ze voor 5 euro, wat al weinig is voor alleen verzendkosten/ administratiekosten, hem een compleet nieuw spel opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:49
Super service en super nette prijs inderdaad. Echt werkelijk helemaal niets op aan te merken, chapeau.

Nickname does not reflect reality

Pagina: 1