Hallo allemaal,
Ik zet vanochtend mijn pc aan en ging even ontbijt maken. Ik kom terug naar mijn pc die uit staat en ruik een soort van brandlucht (Zoals sterretjes die je afsteekt of een slijptol). Gelijk mijn voeding uitgezet en alles los gekoppeld van mijn pc. Alles zag er nog goed uit van binnen maar het rook nog wel een beetje raar. GPU los gehaald en weer geprobeerd aan te zetten, krijg echt minder dan een seconde een blauw lichtje en daarna gaat het weer uit.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Alle onderdelen behalve de processor zijn nog geen jaar oud (processor zal rond de 3/4 jaar zijn).
Staat dat er 2 GPUs in zitten maar 1 zat er op dat moment niet in.
Bedankt!
Ik zet vanochtend mijn pc aan en ging even ontbijt maken. Ik kom terug naar mijn pc die uit staat en ruik een soort van brandlucht (Zoals sterretjes die je afsteekt of een slijptol). Gelijk mijn voeding uitgezet en alles los gekoppeld van mijn pc. Alles zag er nog goed uit van binnen maar het rook nog wel een beetje raar. GPU los gehaald en weer geprobeerd aan te zetten, krijg echt minder dan een seconde een blauw lichtje en daarna gaat het weer uit.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Alle onderdelen behalve de processor zijn nog geen jaar oud (processor zal rond de 3/4 jaar zijn).
Staat dat er 2 GPUs in zitten maar 1 zat er op dat moment niet in.
Bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X6 1065T Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | ASRock 990FX Extreme3 | € 89,95 | € 89,95 |
| 2 | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost | € 0,- | € 0,- |
| 1 | WD Green WD20EZRX, 2TB | € 78,50 | € 78,50 |
| 1 | Fractal Design Arc Midi R2 Window | € 83,50 | € 83,50 |
| 1 | Thermalright True Spirit 140 Power | € 36,95 | € 36,95 |
| 1 | Seasonic S12G 650W | € 99,95 | € 99,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 96,95 | € 96,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 485,80 | |