Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-02 14:55
Ik heb een aantal NFC tags beschreven voor mijn HTC One M8 (met de apps NFC ReTag FREE en NFC Tools).

Nu wil ik dat als hij s'nachts op mijn nachtkast ligt de 'Niet storen' modus wordt aangezet. Ik zie alleen bij beide applicaties niet de mogelijkheid om dit te doen.

*Heeft iemand van jullie zijn NFC al weten te beschrijven met de 'Niet storen' modus?
*Welke applicaties gebruiken jullie voor het beschrijven van je NFC tags op je HTC One M8?

Ik heb het topic maar even geopend in AND, mocht het onder NFC of Lollipop horen: excuus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:52

TommieW

Numa numa.

Er zullen waarschijnlijk veel makkelijkere oplossingen zijn, maar Tasker i.c.m. een NFC plug-in zou je probleem kunnen oplossen.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
TommieW schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:29:
Er zullen waarschijnlijk veel makkelijkere oplossingen zijn, maar Tasker i.c.m. een NFC plug-in zou je probleem kunnen oplossen.
Zit het selecteren van de 'Niet storen' mogelijkheid wel in Tasker dan?

[ Voor 3% gewijzigd door BiggyB op 18-02-2015 11:51 . Reden: +het selecteren van.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:31
BiggyB schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:51:
[...]

Zit het selecteren van de 'Niet storen' mogelijkheid wel in Tasker dan?
Je kunt met tasker bepaalde geluidsvolumes helemaal terug laten zetten op bv uit op een bepaalde tijd of je laat deze taak starten met NFC.
Daarna maak je een zelfde taak aan maar dan omgekeerd.

Ik laat bv mijn telefoon op een bepaalde tijd in de avond alle geluiden uitzetten behalve mijn ringtone zodat ik nog wel gebeld kan worden maar verder mijn nachtrust niet laat verstoren.
In de ochtend zet ik alles weer aan.

Dat vindt ik nog handiger dan na te denken dat ik mijn telefoon nog langs een NFC sticker moet halen.
En als extra een aantal widget op mijn homescreen voor het geval het een keer niet moet of later.

Tasker is de aanschaf 100% waard. Een ontzettend krachtig programma waar je je eigen creativiteit helemaal los kan laten gaan.

Een aantal leuke voorbeelden wat mogelijk is.

[ Voor 30% gewijzigd door MikeOO op 21-02-2015 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
MikeOO schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 08:16:
[...]

Je kunt met tasker bepaalde geluidsvolumes helemaal terug laten zetten op bv uit op een bepaalde tijd of je laat deze taak starten met NFC.
Daarna maak je een zelfde taak aan maar dan omgekeerd.

Ik laat bv mijn telefoon op een bepaalde tijd in de avond alle geluiden uitzetten behalve mijn ringtone zodat ik nog wel gebeld kan worden maar verder mijn nachtrust niet laat verstoren.
In de ochtend zet ik alles weer aan.

Dat vindt ik nog handiger dan na te denken dat ik mijn telefoon nog langs een NFC sticker moet halen.
En als extra een aantal widget op mijn homescreen voor het geval het een keer niet moet of later.

Tasker is de aanschaf 100% waard. Een ontzettend krachtig programma waar je je eigen creativiteit helemaal los kan laten gaan.

Een aantal leuke voorbeelden wat mogelijk is.
Bedankt voor je antwoord Mike00. Ik ga tasker aanschaffen en dan kijken of ik de NFC nog nodig heb (alhoewel het leuk blijft om ermee te spelen).
Best veel voorbeelden ook, top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 660596

Het lijkt er op dat dit een software kwestie.
Cust rom installeren zou dit kunnen verhelpen.
Eventueel contact opleggen met HTC.
Hopenlijk heb je er iets aan. :)
Pagina: 1