BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Ook een tijdje in een Twingo Diesel gereden, veel betere stoelen en icm diesel reed hij goed.
Verwijderd
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
Overigens zou ik iets kiezen uit het "C1/108/Aygo" gamma. Of de nieuwe Twingo.
De "Up!/Citigo/Mii" vind ik persoonlijk qua uiterlijk minder.
De Ka is wel leuk maar is niet bepaald zuinig te noemen.
[ Voor 3% gewijzigd door vhal op 18-02-2015 11:20 ]
Persoonlijk heb ik in dat ding ruzie met de stuurbekrachtiging die ik te kunstmatig en te zwaar vind rond de middenstand. Voor mijn gevoel zit ik tijdens het rechtdoorrijden correcties te geven via een elastiek.Bockelaar schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:19:
KA cool&sound of Titanium is een prima bakkie hoor!
Verder interessant topic, ben mogelijk binnenkort geïnteresseerd.
Ik overweeg dan ook de UP CNG ivm de 14% bijtelling.
[ Voor 19% gewijzigd door GoldenSample op 18-02-2015 11:53 ]
Die rij ik nu, maar die vind ik qua stoelen erg slecht en ook boven de 70km/u gebeurt er niks meer als je gas geeft. Voor de rest is het een goede, complete auto jaVerwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:15:
i10 is volgens mij de auto die het beste uit veel testen komt. Maar goed, ligt een beetje aan je eisen natuurlijk.
BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Rijdt echt een klasse hoger. Is stil mooie interieurstijlen. En erg luxe.
Het is qua comfort degene die er voor mij 100% uitsprong en ik ben 2.02m en achter mij kan nog prima iemand zitten.
Heerlijke auto en rij nu na 2000km ongeveer 1 op 19/20. Maar dat zal nog wel iets verbeteren.
Maar het blijft persoonlijk ga gewoon testrijden en onderzoeken.
Neem de i10 wel minimaal de comfort plus. Dan zit echt alles erop en aan wat je wil.
Radio/ Bluetooth/usb. Duo tone interieur/ climate controle. En ga zo maar ff door. Maar een foldertje kan je zelf ook.lezen haha.
[ Voor 20% gewijzigd door TooTall_NL op 18-02-2015 12:01 ]
In dit segment spreek ik van naar A naar ben en niet zeuren. Net een stapje groter zijn vaak een stuk prettigere auto's (Polo, Ibiza, Fiesta). Helemaal als je meer als 20k p/j rijdt.
[ Voor 26% gewijzigd door Deveon op 18-02-2015 12:07 ]
Heb nog nooit in een auto zonder toerenteller gereden geloof ik, is dat echt zo irritant? Niet dat ik het betwijfel, ik vraag me gewoon of ik hem ook zou missen.Deveon schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 12:05:
toerenteller ontbreekt (irritant)
This too shall pass
Waarschijnlijk als je de auto gewend ben niet, maar als je altijd een geblazen diesel rijdt en dan in een niet geblazen benzine komt te zitten is het wel een prettige manier om kennis te maken met de auto.Sharky schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 12:29:
[...]
Heb nog nooit in een auto zonder toerenteller gereden geloof ik, is dat echt zo irritant? Niet dat ik het betwijfel, ik vraag me gewoon of ik hem ook zou missen.
Ook bij uitrollen of snel acceptabel accelereren is het allemaal puur gok werk.
Verwijderd
Wat een onzin allemaal, als je zulke dingen niet 'aanvoelt' kun je gewoon niet rijden.Deveon schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 12:32:
[...]
Waarschijnlijk als je de auto gewend ben niet, maar als je altijd een geblazen diesel rijdt en dan in een niet geblazen benzine komt te zitten is het wel een prettige manier om kennis te maken met de auto.
Ook bij uitrollen of snel acceptabel accelereren is het allemaal puur gok werk.
En ga je ook met elke auto in de 5/6 door de stad rijden omdat je niet weet of ie dan wel genoeg toeren draait?
Dan zou ik toch juist in zijn 2 door de stad rijden...? Voor de rest uitstekende argumenten.Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:04:
[...]
Wat een onzin allemaal, als je zulke dingen niet 'aanvoelt' kun je gewoon niet rijden.
En ga je ook met elke auto in de 5/6 door de stad rijden omdat je niet weet of ie dan wel genoeg toeren draait?
Natuurlijk voel je dat wel aan, maar als je een geblazen diesel gewend ben is een ongeblazen benzine met vrijwel geen vermogen heel anders om te rijden. Helemaal aangezien het tot 70-80 best fel reageert, maar daarna totaal instort. Met een toerenteller is het dan veel makkelijker om de juiste versnelling te kiezen.
Bij een daily drive zou ik de toerenteller waarschijnlijk niet missen nee...
Verwijderd
Nee, 99% vd auto's heb je bij een bepaalde snelheid een bepaalde versnelling die goed is (behalve die franse meuk waarbij 50 in de 4 vaak net niet lekker rijdt in nederland). Zo kun je er altijd vanuit gaan dat je bij 80km p/u altijd de hoogste versnelling kunt pakken bijvoorbeeld. Dus ook al hoor je het niet aan het geluid, dan kun je het altijd aan de snelheidsmeter nog zien.Deveon schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:13:
[...]
Dan zou ik toch juist in zijn 2 door de stad rijden...? Voor de rest uitstekende argumenten.
Natuurlijk voel je dat wel aan, maar als je een geblazen diesel gewend ben is een ongeblazen benzine met vrijwel geen vermogen heel anders om te rijden. Helemaal aangezien het tot 70-80 best fel reageert, maar daarna totaal instort. Met een toerenteller is het dan veel makkelijker om de juiste versnelling te kiezen.
Bij een daily drive zou ik de toerenteller waarschijnlijk niet missen nee...
Nog even los van het feit dat een geblazen diesel maar 1 piek en een ongeblazen benzine juist veel meer lineair is, wat soepeler rijdt.
Mijn vorige auto (AX, '92Sharky schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 12:29:
[...]
Heb nog nooit in een auto zonder toerenteller gereden geloof ik, is dat echt zo irritant? Niet dat ik het betwijfel, ik vraag me gewoon of ik hem ook zou missen.
Saved by the buoyancy of citrus
Dit soort reacties zijn natuurlijk leuk en aardig maar als je van een A klasse naar een B klasse lease auto wilt betaal je je dubbel blauw: eigen bijdrage en je bijtelling.Brilsmurfffje schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:29:
Als je redelijk wat snelweg rijdt dan zou ik eerder voor een polo gaan dan echt zo'n klein gebakje. En anders de UP, vooral in Highline trim is dat echt veel auto.
Ik kan je niet bepaald volgen, waarom precies met 80 km/u door de stad?Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:19:
[...]
Nee, 99% vd auto's heb je bij een bepaalde snelheid een bepaalde versnelling die goed is (behalve die franse meuk waarbij 50 in de 4 vaak net niet lekker rijdt in nederland). Zo kun je er altijd vanuit gaan dat je bij 80km p/u altijd de hoogste versnelling kunt pakken bijvoorbeeld. Dus ook al hoor je het niet aan het geluid, dan kun je het altijd aan de snelheidsmeter nog zien.
Klopt, maar de diesel heeft wel factor 2,5 - 3 de koppel van het benzine blok.Nog even los van het feit dat een geblazen diesel maar 1 piek en een ongeblazen benzine juist veel meer lineair is, wat soepeler rijdt.
Vaak bu'j te bang!
Valt onder de B-klasse, net zoals een Polo. Daar gaat het niet om in dit topic. Natuurlijk koop je voor meer geld een grotere, betere autoDennusB schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:53:
Je kan evt ook iets groter kijken, een Fiesta bijvoorbeeld? Erg fijne auto (en stuurmansauto van 2014 geworden).
Op de diesel vs benzine, een wat grotere geblazen diesel (mijn vorige 1.5 dci) rijd echt wel relaxed en heel constant qua vermogen. Mn huidige i10 met zompige koppeling en super snel op en -neertourend motortje laat ik na 2 maanden nog steeds af en toe afslaan, omdat je pas weg kan rijden met 2500rpm
[ Voor 29% gewijzigd door DropjesLover op 18-02-2015 13:52 ]
BThGvNeOA
Ik rij zelf het nieuwe model. Ik stapte hier voor het eerst in en reed gelijk weg. Zonder probleem. Nog nooit afgeslagen.
Wel is de koppeling iets aan de lichte kant, maar das gewoon ff wennen.
Ik ervaar het juist dat het autootje genoeg koppel heeft om lekker laagtoerig op te trekken en zuinig door te schakelen.
Met dit alles kom ik nog goed mee in t verkeer en ik kom vanuit een 2.7 v6 met een overschot aan koppel!
Maar dit viel mij 100% mee.
Stil en zuinig en rijdt lekker mee door in het verkeer. Heerlijke stoelen en goede climate control. Maar nu begint het een beetje fanboy te worden! Haha
Eigen bijdrage kan je natuurlijk van de bijtelling aftrekken.GoldenSample schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:33:
[...]
Dit soort reacties zijn natuurlijk leuk en aardig maar als je van een A klasse naar een B klasse lease auto wilt betaal je je dubbel blauw: eigen bijdrage en je bijtelling.
Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
Gleed bij 2 krullen naar een andere snelweg bijna van mn stoel
@60km/u, waar dat met die i10 met 80km/u kon...
BThGvNeOA
Tevens vindt ik hem zelf ook mooier.
De polo in de 14% bijtelling is geen optie?
Ze zeiden wel iets dat er nieuwe Up's en 108'jes besteld waren.
Al zit ik nu wel te overwegen een classe groter te gaan, maar moet eens goed in de getalletjes duiken om te kijken of zelf een nette 2e handse te kopen niet ook goedkoper is. Dan is het bij mijn werkgever iig + €150 bruto loon + €0.19/km. Daarmee kon ik min-of-meer mijn vorige auto (Clio 2, 1.5dci) rijden. Die zat en reed al een heel stuk aangenamer. Gewoon een goede A3, 316 of een S60/S80 (op gas) van zo'n €6000 ofzo. De blokken kunnen makkelijk 4 ton aan, dat is het probleem niet.
[ Voor 8% gewijzigd door DropjesLover op 19-02-2015 13:13 ]
BThGvNeOA
Daarnaast is de leasemaatschappij geen liefdadigheidsinstelling, maar ze kunnen wel weer grotere kortingen vragen ivm de hoeveelheid die ze kopen. Tsja...
Daarnaast is dit topic ook voor wil je goedkoop rijden of comfortabel? Of meer, welke goedkope A klasse auto bied het beste hier in.
Wil je meer dan wat je leasebudget/bedrijf toestaat, of wordt de bijtelling je te veel, dan wordt zelf kopen een optie.
Niet voor niets heeft zo'n beetje heel het management van mijn bedrijf de afgelopen tijd de leaseauto vaarwel gezegd en zelf gekocht
Met betrekking tot mijn persoonlijke situatie, helaas kan ik maar max €6k neerleggen, dus dat zou dan al een 10 jaar oude occasion worden... Of een 10 jaar oude C klasse auto voor €3000 en hopen dat ik geluk er mee heb (heb ik tot nog toe niet gehad met mn auto's).
edit
Momenteel vallen in de A klasse alleen de Up, Citygo en Mii nog in 14% categorie, zie ik nu
[ Voor 4% gewijzigd door DropjesLover op 19-02-2015 15:01 ]
BThGvNeOA
Dat is inderdaad het geval als je budgetneutraal kijkt; dus een situatie waarin de werkgever evenveel bijdraagt aan een leaseauto als aan een mobiliteitsvergoeding. Per saldo is dan de belasting de bepalende factor. Bij een bijtellingstarief <= 14% wordt de leaseauto minder zwaar belast dan het "prive-gedeelte" van het leasebudget, bij een bijtellingstarief >20% juist zwaarder.DropjesLover schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:52:
Tsja, in het andere topic kwam naar voren dat het alleen voordeliger is als je een auto rijdt die 14% of lagere bijtelling heeft. Met 20% is het ongeveer gelijk, daarna alleen maar duurder. Uitgezet tegen je leasebudget / klasse wat je mag rijden.
Dat hangt af van de klasse waarin je kijkt. Zoek je een Jaguar S-type, dan kom je bij een 10 jaar oude auto uitMet betrekking tot mijn persoonlijke situatie, helaas kan ik maar max €6k neerleggen, dus dat zou dan al een 10 jaar oude occasion worden... Of een 10 jaar oude C klasse auto voor €3000 en hopen dat ik geluk er mee heb (heb ik tot nog toe niet gehad met mn auto's).
Vandaar dat ik ook zeg een klasse hoger dan dat je mag van je werkgever. In mijn geval is dat maximaal B klasse, dus dan zou ik gaan voor C of hoger (VW Golf enzo). Mocht je meer willen, en daar dus ook extra voor wil betalen.
Bij een S-type loop je helaas leeg op het onderhoud
[ Voor 9% gewijzigd door DropjesLover op 19-02-2015 15:21 ]
BThGvNeOA
Maar hier een grote test multitest van de a klasse: https://www.google.nl/url...g2=AABWw30JC0NflrhMK2EhWg
Zelf heb ik een Skoda Citigo. Erg fijne, degelijke auto. Rijdt erg volwassen. Op de snelweg lekker stil. Ook de cruise control is fijn en werkt perfect. Niet zoals ik hierboven lees over de cruise op een andere auto. Het is dan ook dezelfde CC als op o.a. Polo wordt gebruikt.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
BThGvNeOA
Ah ok. Dat wist ik niet. Zelf een 2014 Citigo. Maar de Up/Citigo/Mii is volgens mij vanaf 2012 hetzelfde.DropjesLover schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 15:57:
Klein detail bij die test is dat dat allemaal de eind 2014 / 2015 modellen zijn, terwijl er nog een hele hoop in de leasepoule zitten die van daar voor zijn. Vandaar dat ik de beschreven i10 maar matig herken (en sowieso er ietsje anders uitzag qua uiterlijk).
BThGvNeOA
Tuurlijk die auto's komen allemaal goed uit de test, maar ik zou me er niet velig bij voelen als een vrachtauto hem achterin parkeert
Kijk dan eens naar een 7% of 14% met evt. meer eigen bijdrage (wat weer van je BT af gaat). Als dat niet kan vraag dan of je een pool auto of shortlease/voorloop auto kan krijgen tot er een beschikbaar is. Vaak hoef je bij poolauto's geen EB te betalen en alleen bijtelling.
[ Voor 12% gewijzigd door GrooV op 19-02-2015 17:46 ]
Neem bijvoorbeeld een 208, een Polo, een Yaris of een Clio.
[ Voor 28% gewijzigd door Momentumlol op 19-02-2015 19:00 ]
Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --
Alleen CNG valt onder 14%. Beide benzinemotoren zijn 20%.DropjesLover schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:19:
Ze zijn de enigen die nog steeds onder de 14% vallen, de rest is allemaal naar 20% gegaan. Of ze hadden meteen al de emissies scherp staan, of er is in de tussentijd iets een klein beetje getweakt.
Als een vrachtauto op je inrijdt zit je in een b-klasse ook niet veilig. Verschillende a-klasse auto's hebben gewoon 5 sterren in de NCAP.GrooV schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:44:
Geen uit het lijstje is de "beste". Wil je 4-5 jaar met zo'n gebakje zitten? Ik snap dat niet iedereen ruime lease budgetten heeft maar mijn veiligheid is ook wat waard. Je gaat toch een auto leasen omdat je veel op de weg zit, voel je je dan veilig als je kreukelzone van je achterpasagiers maximaal 1 kratje bier is?
Tuurlijk die auto's komen allemaal goed uit de test, maar ik zou me er niet velig bij voelen als een vrachtauto hem achterin parkeert
Kijk dan eens naar een 7% of 14% met evt. meer eigen bijdrage (wat weer van je BT af gaat). Als dat niet kan vraag dan of je een pool auto of shortlease/voorloop auto kan krijgen tot er een beschikbaar is. Vaak hoef je bij poolauto's geen EB te betalen en alleen bijtelling.
NCAP sterren zijn klasse-afhankelijk. Een vijf-ster A-klasse zou op de B-klassecriteria misschien maar drie sterren scoren...LuPo schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 19:43:
Verschillende a-klasse auto's hebben gewoon 5 sterren in de NCAP.
Befaamd is de ADAC crashtest met Q7 op een Fiat 500. De NCAP-sterren waren gelijk maar de Q7 bestuurder stapte uiteraard een stuk vrolijker uit!
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Oh dat wist ik niet. Dan neem ik die woorden terug.bombadil schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 19:57:
[...]
NCAP sterren zijn klasse-afhankelijk. Een vijf-ster A-klasse zou op de B-klassecriteria misschien maar drie sterren scoren...
Befaamd is de ADAC crashtest met Q7 op een Fiat 500. De NCAP-sterren waren gelijk maar de Q7 bestuurder stapte uiteraard een stuk vrolijker uit!
Dan maakt het verschil tussen een 107, Golf of een Q7 ook niet zo veel meer uit hoor...GrooV schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:44:
Geen uit het lijstje is de "beste". Wil je 4-5 jaar met zo'n gebakje zitten? Ik snap dat niet iedereen ruime lease budgetten heeft maar mijn veiligheid is ook wat waard. Je gaat toch een auto leasen omdat je veel op de weg zit, voel je je dan veilig als je kreukelzone van je achterpasagiers maximaal 1 kratje bier is?
BT, EBKijk dan eens naar een 7% of 14% met evt. meer eigen bijdrage (wat weer van je BT af gaat). Als dat niet kan vraag dan of je een pool auto of shortlease/voorloop auto kan krijgen tot er een beschikbaar is. Vaak hoef je bij poolauto's geen EB te betalen en alleen bijtelling.
Nederlandsch!
Tegelijkertijd is de Top Gear test van een Volvo 740 vs Renault Modus ook een goede vergelijkingbombadil schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 19:57:
[...]
NCAP sterren zijn klasse-afhankelijk. Een vijf-ster A-klasse zou op de B-klassecriteria misschien maar drie sterren scoren...
BThGvNeOA
Ik weet niet wat voor diesel dat was, maar mijn dieseltje trekt van 1500 tot 5000rpm als een beer. Dat rijd heel soepel, want je hebt in het hele toerengebied bakken aan koppel, waardoor je niet zoveel hoeft te schakelen.Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:19:
[...]
Nog even los van het feit dat een geblazen diesel maar 1 piek en een ongeblazen benzine juist veel meer lineair is, wat soepeler rijdt.
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Het zijn beiden de meest luxe uitvoeringen i- Catcher en een Highline
Nu zul je denken dat de golf hier de absolute favoriet is, maar dat licht iets genuanceerder!
De golf kan als enige overweg met de caravan van 1500kg, dat is duidelijk.
Voor de rest pak ik voor de diverse ritje door het land, ook met 4 volwassenen net, zo lief de I10 als de golf.
Onze I10 heeft geen automatische bak (voor de één een nadeel voor de ander niet) ook stoel verwarming (zelf ingebouwd) echter géén cruise control en dat is echt een minpunt.
Ik moet wel zeggen dat wij rustige rijders zijn en rustig 110 op de rechterbaan rijden als dat lekker kan, en dat is een snelheid waar de I10 zich prima bij voelt, daarboven wordt het snel lawaaiiger!
Als ik echter keuze zou moeten maken tussen de huidige 3 cilinder A klasse auto's en de golf dan viel de keuze heel anders uit!
Ik heb pas nog met de nieuwe I10 en een VW 3 cilinder gereden dat vond ik motorisch niets!
De Picanto 1.2 (4 cilinder) welke zeldzaam aan het worden is vond ik dan wel weer een top auto!
Verwijderd
uhhh zoek maar eens wat grafieken op. En dan heb ik het niet over BMW diesels met meerdere turbo's.Widow schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:17:
[...]
Ik weet niet wat voor diesel dat was, maar mijn dieseltje trekt van 1500 tot 5000rpm als een beer. Dat rijd heel soepel, want je hebt in het hele toerengebied bakken aan koppel, waardoor je niet zoveel hoeft te schakelen.
en wat is 'als een beer'? Genoeg mensen hier die roepen dan hun 120pk auto zo snel is..
Vind hem helemaal fantastisch, heerlijk ruim kunnen gemakkelijk 4 personen mee ondanks dat het een kleine auto is.
Ik ben zelf 189 ofzo en de stoel heb ik nog niet eens op de achterste stand.
Verder rijd hij ook heerlijk hoewel ik niet weet wat voor motorblok er in ligt. Climatecontrol enz allemaal aanwezig.
120pk op 800 kilo is ook redelijk snel als je het vergelijkt met 200 pk op 2000 kilo.Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:09:
[...]
uhhh zoek maar eens wat grafieken op. En dan heb ik het niet over BMW diesels met meerdere turbo's.
en wat is 'als een beer'? Genoeg mensen hier die roepen dan hun 120pk auto zo snel is..
Een kennis van mij had een vw vento met audi TT blok en ik had een CRX en had uitgerekend dat ik per KG meer PK had.
Verwijderd
daarom vraag ik het ook juist...kaasaanfiets schreef op maandag 23 februari 2015 @ 22:11:
[...]
120pk op 800 kilo is ook redelijk snel als je het vergelijkt met 200 pk op 2000 kilo.
Een kennis van mij had een vw vento met audi TT blok en ik had een CRX en had uitgerekend dat ik per KG meer PK had.
Persoonlijk vind ik dat er geen vaste definitie van snel is.
Mijn Honda crx van 130 pk vond ik snel omdat ik daarvoor uit een VW Jetta uit 1988 kwam met een 1300cc 8v blokje. Iemand die al in een auto gereden heeft van 250+ pk zal mijn auto niet snel vinden en zijn eigen auto wel, als daar weer iemand in rijd die ervaring heeft met een 500 pk auto zal hij de 250pk weer langzaam vinden.
Het is maar net wat je zelf gewend bent en waar jij tevreden mee bent.
Ik heb net een Fiat punto gekocht met een 1.2 blokje en voor een 1200cc 16v motortje die 80PK produceert vind ik hem best snel voor een 1200cctje. Het voldoet in ieder geval aan mijn eisen. (een kleine lichte zuinige auto die er ook goed uit ziet.)
Je moet het ook wel in perspectief zien. Een kleine goedkope lease auto, wat zijn de verwachtingen dan...
[ Voor 11% gewijzigd door kaasaanfiets op 24-02-2015 11:53 ]
Al hebben die kleine wagentjes erg lange versnellingen en komt het vermogen pas bij hoge toeren echt vrij. Een Aygo/107/C1 69pk @ 6000rpm
Overigens hoeft het ook niet snel te zijn, maar het moet wel mee komen met de rest.
Andere dingen vind ik eigenlijk belangrijker, stoelen en afdichting/rijgeluid...
BThGvNeOA