Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

2 X kantoor laptop

Pagina: 1
Acties:

• J.mulder1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-10 09:28
Hallo allemaal,

Voor mijn 2 nieuwe collega's moet ik op zoek naar een nieuwe laptop.

Wat ga je met je laptop doen?
Vooral werk gerelateerde dingen(office programma's,mail, etc, maar een filmpje moet er ook gekeken op kunnen worden. Het is belangrijk dat alles soepel loopt en het geen frustratie is om mee te werken.

Wat is je budget?
Maximaal 800e, maar liever rond de 500e

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hij moet een paar keer per maand mee op pad. Accuduur is niet heel belangrijk, maar bouwkwaliteit des te meer.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

eisen:
i3 of i5
SSD
4Gb
15'' scherm
numeriek toetsenbord

Liever schroef ik geen laptop open om er zelf een SSD in te zetten oid, ik wil er geen werk aan hebben.

Eerder heb ik voor het kantoor lenovo E540's aangeschaft. Deze zijn hier niet goed ontvangen; men vindt ze te zwaar en goedkoop/plastic aanvoelen. Daarom is het belangrijk dat de laptop solide aanvoelt.

Ik heb zelf al op pricewatch gezocht dmv de eisen, maar hieruit kan ik geen keuze maken. Vooral omdat ik moeilijk kan inschatten of het kwalitatief goed aanvoelt.

Verwijderd

J.mulder1 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:05:
Hallo allemaal,

Voor mijn 2 nieuwe collega's moet ik op zoek naar een nieuwe laptop.

Wat ga je met je laptop doen?
Vooral werk gerelateerde dingen(office programma's,mail, etc, maar een filmpje moet er ook gekeken op kunnen worden. Het is belangrijk dat alles soepel loopt en het geen frustratie is om mee te werken.

Wat is je budget?
Maximaal 800e, maar liever rond de 500e

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hij moet een paar keer per maand mee op pad. Accuduur is niet heel belangrijk, maar bouwkwaliteit des te meer.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

eisen:
i3 of i5
SSD
4Gb
15'' scherm
numeriek toetsenbord

Liever schroef ik geen laptop open om er zelf een SSD in te zetten oid, ik wil er geen werk aan hebben.

Eerder heb ik voor het kantoor lenovo E540's aangeschaft. Deze zijn hier niet goed ontvangen; men vindt ze te zwaar en goedkoop/plastic aanvoelen. Daarom is het belangrijk dat de laptop solide aanvoelt.

Ik heb zelf al op pricewatch gezocht dmv de eisen, maar hieruit kan ik geen keuze maken. Vooral omdat ik moeilijk kan inschatten of het kwalitatief goed aanvoelt.
Om te kijken of het voor jou (jullie) goed aanvoelt zul je denk ik toch echt even naar een fysieke winkel moeten die geschikte modellen op voorraad heeft liggen. Dat is voor iedereen persoonlijk namelijk.

• J.mulder1
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:31:
[...]

Om te kijken of het voor jou (jullie) goed aanvoelt zul je denk ik toch echt even naar een fysieke winkel moeten die geschikte modellen op voorraad heeft liggen. Dat is voor iedereen persoonlijk namelijk.
Klopt, maar ik hoopte dat er een aantal laptops of merken genoemd kunnen worden die de moeite zijn om naar te kijken.

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
Een aantal leuke zakelijke laptops van kwaliteit zijn bijvoorbeeld de HP probook 450 G2.
deze laptops hebben Windows pro geïnstalleerd en zijn mogelijk geleverd met een ingebouwde SSD.

Ook de Toshiba Tecra Z50 series is een goede optie alleen worden deze vaak met een HDD geleverd

Beide laptops zijn voorzien van Windows Pro 7 of 8.1
kosten minder als 800,- (de HP ook incl SSD)
Hebben een Numeriek toetsenbord
een 15.6" scherm
beschikken over 4GB Ram

ik heb beide laptops hier in mijn handen gehad, beide zijn ze van goede bouw kwaliteit zoals je van deze serie business laptops gewend mag zijn.

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

• J.mulder1
prestige93 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:25:
Een aantal leuke zakelijke laptops van kwaliteit zijn bijvoorbeeld de HP probook 450 G2.
deze laptops hebben Windows pro geïnstalleerd en zijn mogelijk geleverd met een ingebouwde SSD.

Ook de Toshiba Tecra Z50 series is een goede optie alleen worden deze vaak met een HDD geleverd

Beide laptops zijn voorzien van Windows Pro 7 of 8.1
kosten minder als 800,- (de HP ook incl SSD)
Hebben een Numeriek toetsenbord
een 15.6" scherm
beschikken over 4GB Ram

ik heb beide laptops hier in mijn handen gehad, beide zijn ze van goede bouw kwaliteit zoals je van deze serie business laptops gewend mag zijn.
Bedankt!

voor de HP probook 450 G2 gekozen

• prestige93
J.mulder1 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 15:48:
[...]

Bedankt!

voor de HP probook 450 G2 gekozen
Veel plezier er mee!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-11 15:29
Kan het beamen. Ik heb zelf de 430-G2 en dat is een prima laptop. Snel genoeg, handzaam aangezien ik veel onderweg ben en in icm 22"beeldscherm op kantoor prima mee te werken.

Als ik het zelf voor het kiezen had gehad, dan had ik geen probook maar een elitebook gekozen, vanwege de mogelijkheid een docking station te gebruiken. Maar die liggen helaas boven je budget.

• prestige93
loeberce schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 15:54:
Kan het beamen. Ik heb zelf de 430-G2 en dat is een prima laptop. Snel genoeg, handzaam aangezien ik veel onderweg ben en in icm 22"beeldscherm op kantoor prima mee te werken.

Als ik het zelf voor het kiezen had gehad, dan had ik geen probook maar een elitebook gekozen, vanwege de mogelijkheid een docking station te gebruiken. Maar die liggen helaas boven je budget.
ben ik met je eens de elitebooks zijn de volgende stap inderdaad nog wat beter als deze probooks en de docking opties, en dan geen port replicators zoals bij veel andere laptops.

Pagina: 1