Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Portable Laptop, 13-15.6 inch (School/Casual Gamen).

Pagina: 1
Acties:

• Alphacell
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 04:54
Hallo,

Ik ben op zoek naar een laptop die ik 5 dagen per week mee naar school kan nemen, hij moet dus redelijk licht en compact zijn. Aangezien ik een budget in mijn hoofd heb tussen de 600 en de 800 euro, en ik windows gewoon fijn vind werken lijkt dit mij de beste optie op het gebied van besturingssystemen.

Ik ga hem 75% van de tijd gebruiken voor dropbox, office, nearpod etc. dus wat lichtgewicht applicatie's
om dingen voor school te doen.

Graag zou ik wel af en toe een simpele 2D game willen doen (Prison architect, Darkest dungeon, Rogue legacy, Binding of Isaac etc.) Ook wat simpele 3D games zou ik wel op medium willen spelen met een aanvaardbare framerate. Zoals: Counter Strike: GO, LoL, Team Fortress 2 etc.
Ik heb thuis al een monster van een PC staan, die alles makkelijk op ultra aan kan, dus vandaar ook de term: "Casual". Aangezien gamen tog een mijn bloed zit wil ik (af en toe) wel eens een spelletje kunnen doen op school :D

Zou een Nvidia 840M genoeg zijn? of zit ik te denken aan een 850M? dit gaat dan wel buiten mijn budget vallen. Een APU is misschien ook een optie? Graag zou ik wel een i5 hebben, en het liefst een Quad Core Als dit mogelijk is. 8GB ram is wel een must.

Graag zou ik van Toshiba afblijven.

Asus,Dell,Lenovo,HP heeft mijn voorkeur.

Ook wil ik graag serie's en films fatsoenlijk kunnen bekijken. Het liefst een 1920x1080 scherm?

Wie kan mij uit de mist helpen?

Mvg,

Stefan Barra (A.K.A Stabtastic)

[ Voor 8% gewijzigd door Alphacell op 18-02-2015 09:12 ]

• Alphacell
Nee?

Verwijderd

hey,

Ik zoek zelf ook naar een redelijk laptop, ik heb zelf deze twee gevonden en kosten allebei maar 550 euro, goedkoop vergeleken wat er inzit, De ene is AMD en de andere Intel. De AMD heeft een betere GPU maar slechtere CPU, en de Intel een beter CPU en slechtere GPU (maar nog steeds een 840m). Met een 840m moet je eigenlijk geen moeite hebben met games zoals the binding of isaac. Speel dat zelf ook maar dan op een veel slechtere laptop ;) En CS en LoL zal je er zeker wel op kunnen spelen.

pricewatch: Acer Aspire V5 8555121TAKK

pricewatch: Acer Aspire E5-572G-59XT

Hopelijk helpt dit een beetje

• Alphacell
Hey Apollyont,

Bedankt voor de reactie :)
Ik heb ze allebij bekeken.
Ik denk dat ik voor de nvidia ga, ik heb benchmarks bekeken, en de i5 is tog een stuk beter dan de APU van AMD.
Alhoewel de video kaart wel een stuk beter is in de AMD versie inderdaad..
Maarja ik heb tog al een goeie PC thuis staan, dan heb ik liever een betere processor :)

Mvg,

Stefan Barra