Ik heb gisteren een Western Digital TV mediaspeler gekocht en aangesloten, en nu blijkt dat het voldoet aan al mijn eisen (WiFi, via computer kan ik inloggen op de externe harde schijf die aangesloten is op de mediaspeler, redelijke interface etc.).
Echter, als ik een mkv bestand, wat ruim 95% van mijn mediabibliotheek is, afspeel dan zie ik duidelijke 'vlekken' op het beeld, het is wat je noemt 'grainy'. Op de fora van WD TV is dit probleem al langer bekend, er wordt geen duidelijke oplossing aangereikt. Ik vroeg me af of jullie bekend zijn met dit probleem en wellicht een mediaspeler kunnen aanraden die dit probleem niet heeft? Prijs range zit ongeveer tussen de 70-160, maar mag iets hoger.
Mijn wensen voor de mediaspeler zijn:
Echter, als ik een mkv bestand, wat ruim 95% van mijn mediabibliotheek is, afspeel dan zie ik duidelijke 'vlekken' op het beeld, het is wat je noemt 'grainy'. Op de fora van WD TV is dit probleem al langer bekend, er wordt geen duidelijke oplossing aangereikt. Ik vroeg me af of jullie bekend zijn met dit probleem en wellicht een mediaspeler kunnen aanraden die dit probleem niet heeft? Prijs range zit ongeveer tussen de 70-160, maar mag iets hoger.
Mijn wensen voor de mediaspeler zijn:
- Wifi
- Via computer toegang tot ext. hd mediaspeler
- Net zo helder beeld van mijn mkv bestanden als via mijn laptop (wat eerst mijn afspeelmachine was)