Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Dit is een test-specificatie die ik tijdelijk gebouwd heb om vlug te kunnen controleren of een nieuwe specificatie in die categorie is ingevuld bij een product. Deze heeft de afgelopen dagen online gestaan en zal in de loop van de dag weer worden uitgeschakeld, omdat ik inmiddels klaar ben met tsjekken
De nieuwe specificatie is overigens een nieuwe en logischer manier om de snelheid aan te kunnen geven van een module. Later vandaag zal ik daar een mededeling over doen in een ander topic in dit forum (kan even de link niet vinden, zit nu op mobiel).
De nieuwe specificatie is overigens een nieuwe en logischer manier om de snelheid aan te kunnen geven van een module. Later vandaag zal ik daar een mededeling over doen in een ander topic in dit forum (kan even de link niet vinden, zit nu op mobiel).
Zie Glaanie in "[PW] Geheugen Specificatie: 30+ checkboxes of 1 slider?".-The_Mask- schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 00:22:
Bij meerdere type's geheugen staat dit veld:
[...]
pricewatch: G.Skill F3-14900CL9D-4GBXM
Denk dat hier specificaties check mee bedoeld wordt, maar volgens mij hoort dit niet zichtbaar te zijn.
Spektsjek is weggehaald, dus daar heb je geen 'last' meer van