Applicatie toewijzen aan monitor in Yosemite

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim.k
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Ik zit al een tijdje met een heel vervelend probleem; applicaties willen niet meer automatisch openen op de juiste monitor. Dit probleem heb ik al sinds de upgrade naar Yosemite, ook een schone installatie mocht niet baten.

Ik kan de applicaties prima toewijzen aan een specifieke monitor en dat werkt zolang ik mijn Mac niet opnieuw opstart. Zodra ik mijn Mac opnieuw opstart en een applicatie start die eigenlijk op bureaublad 2 thuishoort dan komt deze vrolijk in bureaublad 1 terecht. Pas als ik deze applicatie terug pin naar bureaublad 1 en vervolgens weer naar 2 werkt het toewijzen van applicaties ineens weer. Als ik een ander programma start die is toegewezen tot een monitor dan start deze wel bij de juiste monitor op maar enkel als ik bij één applicatie eerst het toegewezen bureaublad heb verwisseld.

Heeft er nog iemand meer last van deze verschrikkelijk vervelende bug (en een oplossing gevonden)? In Mavericks werkten alles prima en in Yosemite lijkt Mission Control wel op Mission no Control.