Problemen met fabrieksinstellingen windows 8

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundcrusher
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21-07-2021
Hallo,

Ik heb een laptop die ik in de fabrieksinstellingen wil zetten maar krijg dit niet voor elkaar..... Het gaat om een Toshiba Satellite L50-B-14L. Zodra ik de laptop wil resetten krijg ik de melding dat er bestanden ontbreken. Ik heb al geprobeerd via de opdrachtprompt de scf/scannow te scannen maar dit gaf geen resultaat.
Ik heb al geprobeerd de laptop op te starten via F8 en door 0 ingedrukt te houden, beiden zonder resultaat. Er ontbreekt een herstelpartitie geloof ik. Deze heb ik geprobeerd te maken met een usb, maar die pakt hij niet. Ook heb ik een Windows 8.1 iso op een usb staan die ik heb geprobeert te gebruiken bij het resetten, maar ook dat werkt niet.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:19
Welke versie van Windows 8.1 staat er dan op de USB? En de ISO file staat toch niet als ISO file op de usb? Want dat gaat sowieso niet werken, die moet je uitpakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan9711
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:35

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Wanneer een herstelpartitie ontbreekt, kan je je laptop niet op de normale manier terugzetten naar fabrieksinstellingen, maar moet je gewoon booten vanaf USB stick, en de installatie van W8.1 doorlopen.

Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/