Hieronder wat goed bedoelde op en aanmerkingen over de inhoud, evenals wat 'spel en tik foutjes' opmerkingen, vanwege m'n opmerkingen over de inhoud toch maar even als los topic geplaatst, schroom niet dit samen te voegen met het 'spel en tik foutjes' topic als ik het verkeerd heb gedaan.
Topic in kwestie: Selfies maken in Doom
Mag het vermelden van de naam Instagram niet? beetje gek dat ze niet genoemd worden, en de term "Instagram filters" zelfs samen word gevoegd tot 1 nieuw woord 'Instagramfilters' inclusief quotes?? en ik denk ook dat "van donkergrijs tot tropisch gekleurd" beter iets kan zijn als "van <FILTER X> tot <FILTER Y>", maar daar valt over te twisten, niet iedereen kent die filter namen (ik ook niet
)
En Kotaku is een games site haha
dus geen gebruiker van DoomWorld zoals het artikel zegt over de quote "Na ruim 22 jaar is Doom eindelijk af"
Verder mis ik deze details in het artikel;
- de maker van de mod heet Linguica
- de mod is voor alle versies van Doom (waar je bij de bestanden kunt)
- de selfie stick vervangt het BFG wapen, BFG en kettingzaag spawn locaties zijn omgewisseld (zodat je zsm toegang hebt tot de selfie stick)
- het character kan verschillende poses aannemen
En dan om af te sluiten nog 2 suggesties;
Topic in kwestie: Selfies maken in Doom
Mag het vermelden van de naam Instagram niet? beetje gek dat ze niet genoemd worden, en de term "Instagram filters" zelfs samen word gevoegd tot 1 nieuw woord 'Instagramfilters' inclusief quotes?? en ik denk ook dat "van donkergrijs tot tropisch gekleurd" beter iets kan zijn als "van <FILTER X> tot <FILTER Y>", maar daar valt over te twisten, niet iedereen kent die filter namen (ik ook niet
En Kotaku is een games site haha
Verder mis ik deze details in het artikel;
- de maker van de mod heet Linguica
- de mod is voor alle versies van Doom (waar je bij de bestanden kunt)
- de selfie stick vervangt het BFG wapen, BFG en kettingzaag spawn locaties zijn omgewisseld (zodat je zsm toegang hebt tot de selfie stick)
- het character kan verschillende poses aannemen
En dan om af te sluiten nog 2 suggesties;
Misschien veranderen in: "De mod heet InstaDoom en is recentelijk op de fansite Doomworld geplaatst" (let vooral ook op mod, niet spel, evenals de naam)Het spel heet Instadoom en verscheen pas op de fansite Doomworld
Misschien veranderen in: "De hobbyist heeft 37 Instagram filters aan het spel toegevoegd" (misschien ook gewoon "hobbyist" veranderen in "modder" maar dat is misschien weer net een te onbekende term)De hobbyist voegde liefst 37 'Instagramfilters' toe aan het spel