Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Selfies maken in Doom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hieronder wat goed bedoelde op en aanmerkingen over de inhoud, evenals wat 'spel en tik foutjes' opmerkingen, vanwege m'n opmerkingen over de inhoud toch maar even als los topic geplaatst, schroom niet dit samen te voegen met het 'spel en tik foutjes' topic als ik het verkeerd heb gedaan. :)

Topic in kwestie: Selfies maken in Doom

Mag het vermelden van de naam Instagram niet? beetje gek dat ze niet genoemd worden, en de term "Instagram filters" zelfs samen word gevoegd tot 1 nieuw woord 'Instagramfilters' inclusief quotes?? en ik denk ook dat "van donkergrijs tot tropisch gekleurd" beter iets kan zijn als "van <FILTER X> tot <FILTER Y>", maar daar valt over te twisten, niet iedereen kent die filter namen (ik ook niet :9)

En Kotaku is een games site haha :+ dus geen gebruiker van DoomWorld zoals het artikel zegt over de quote "Na ruim 22 jaar is Doom eindelijk af"

Verder mis ik deze details in het artikel;
- de maker van de mod heet Linguica
- de mod is voor alle versies van Doom (waar je bij de bestanden kunt)
- de selfie stick vervangt het BFG wapen, BFG en kettingzaag spawn locaties zijn omgewisseld (zodat je zsm toegang hebt tot de selfie stick)
- het character kan verschillende poses aannemen

En dan om af te sluiten nog 2 suggesties;
Het spel heet Instadoom en verscheen pas op de fansite Doomworld
Misschien veranderen in: "De mod heet InstaDoom en is recentelijk op de fansite Doomworld geplaatst" (let vooral ook op mod, niet spel, evenals de naam)
De hobbyist voegde liefst 37 'Instagramfilters' toe aan het spel
Misschien veranderen in: "De hobbyist heeft 37 Instagram filters aan het spel toegevoegd" (misschien ook gewoon "hobbyist" veranderen in "modder" maar dat is misschien weer net een te onbekende term)

• Ossebol
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11 20:51
Heb het iets herschreven. Overigens veronderstel ik dat alle tweakers weten waar Instagramfilters vanaf zijn geleid.

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

"tweeakters" altijd fijn hoe de spellingscontrolle Tweakers aanpast :P

39

• Ossebol
*zet controle uit

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky

Verwijderd

Topicstarter
Jammer dat er niets is gedaan aan de belgische (?) zinsbouw, geen slecht woord over ze ofzo hoor over belgie, maar het oogt gewoon raar, dat 1 op de 200 artikelen zulke texten gebruikt

• debroervanhenk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-10 11:29
Ossebol schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 08:01:
Heb het iets herschreven. Overigens veronderstel ik dat alle tweakers weten waar Instagramfilters vanaf zijn geleid.
Instagramfilters is ook correct Nederlands, Instagram filters is gewoonweg fout.
Ik vind trouwens ook dat er niks mis is met Belgische zinsbouw. Tweakers is er voor zowel Nederlanders als Belgen, en verschillende mensen hebben nou eenmaal verschillende manieren van schrijven. Ik vind het wel leuk als dat aan de tekst ook te zien is.

• Ossebol
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:31:
Jammer dat er niets is gedaan aan de belgische (?) zinsbouw, geen slecht woord over ze ofzo hoor over belgie, maar het oogt gewoon raar, dat 1 op de 200 artikelen zulke texten gebruikt
Leg eens uit. Begrijp niet wat je Belgisch vindt.

Verwijderd

Topicstarter
De mod heet InstaDoom en verscheen pas op de fansite Doomworld. Modder Linguica voegde liefst 37 Instagramfilters toe aan zijn variant
verscheen pas?
voegde liefst 37?
Dat is in mijn ogen geen correct ongebruikelijk Nederlands.

En ik snap natuurlijk dat de site voor de hele Benelux is, maar dit soort grammatica word in andere artikelen over het algemeen niet gebruikt, vandaar m'n opmerkingen.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2015 00:42 . Reden: betere verwoording ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:20
Ik vind het vrij overdreven om het niet correct te noemen. Ongebruikelijk, dat ben ik met je eens, maar fout is het niet.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Oke das een betere verwoording idd

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2015 00:42 ]

Pagina: 1