Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

windows live mail 2012 bcc mass mail probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Voor onze vereniging sturen wij regelmatig een mail rond naar alle leden. Onze secretaris deed dat voorheen via windows live mail 2011 met alle adressen van de leden als groep in bcc. Deze adressen staan dus in de groep leden. Ze is overgestapt naar windows live mail 2012 en sindsdien kan ze niet meer via bcc een mass mail versturen naar de hele groep. Ik heb al wat gegoogled en ik zie op verschillende plaatsen staan dat windows live mail 2012 een restrictie in bcc heeft van 10 adressen. Is dit aan te passen? Zo ja hoe.

2e vraag. Hoe kan zij in windows live mail die specifieke groep adressen exporteren naar een csv bestand zodat het ook op een andere pc gebruikt kan worden? Via de gewone export mogelijkheid wordt het hele adressenbestand van haar gekopieerd (dus ook haar prive adressen.

Hopelijk kunnen jullie ons helpen.
Met vriendelijke groeten
Anton van Steenis

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem. Schijnt in de nieuwe WLM te zitten. Er wordt geadviseerd om wlm 2009 terug te zetten maar dat is niet gemakkelijk of zelfs onmogelijk. Ook forum van Microsoft kan je niet echt helpen. Vreemde is dat je ze gewoon in een categorie kunt zetten, je klikt categorie aan en op je mail staat +categorie en je stuurt de mail weg, maar dat gaat niet want die +categorie is leeg. Begrijp dat Windows het ook niet weet. Werkt overigens ook niet met 5 adressen (bestuur van mijn cluppie)Op mijn desktop werkt het wel met "familie", ik heb hier mijn clubleden nog niet opgezet. Op mijn Samsung smartphone en tablet werkt het wel ( niet met wlm neem ik aan)
Heel vervelend inderdaad als ik een bericht moet doorsturen aan 50 leden.
Het heeft altijd goed gewerkt.