Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 657419

Topicstarter
Hallo allemaal,

Na veel zoeken op het internet en niet heel veel wijzer er van geworden dacht ik om mijn vraag hier te stellen. Ik heb in september 2013 een Sony Vaio SVF gekocht. Altijd ben ik er zorgvuldig mee omgegaan maar ik heb onlangs gemerkt dat er in de plastic behuizing van de laptop een barst zit aan de linker kant. Nu telkens als ik mijn laptop scherm open en dicht klapt zie ik dat de barst 'beweegt'. Er staat natuurlijk druk op maar ik wil voorkomen dat de barst nog groter word. Ik open hem nu telkens aan de andere kan zodat de druk er niet teveel op gaat staan. Hebben jullie tips of advies voor mij? En is het eventueel mogelijk om de behuizing te vervangen als het alsnog groter word?

Ik zal nog even een foto posten.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2dhycfp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2ebtyys.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:34

br00ky

Moderator Harde Waren
Heb je dit al bij Sony aangekaart? Dit lijkt me onder garantie vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja ik twijfel daar zo over omdat ze vaak aangeven dat het gebruiksporen zijn maar ik moet bekennen dat ik dit nog nooit heb gehad bij mijn vorige laptops. Nog niet, ik zal ze even emailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Methew
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:11
Loopt het schanier stroef? Wellicht is een drupje olie in het schanier iets om de schade verder te beperken mocht iets van garantie het niet gaan worden..

Hyundai Ioniq 28kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De schanier is niet erg schroef, je hoort hem ook niet als je het beweegt, maar ik zal kijken of dat misschien werkt. Ik probeer nu zo min mogelijk mijn laptop dicht te doen. Ik heb Sony gemaild, ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Dank jullie beide voor jullie reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sony heeft de barst beoordeeld door middel van foto's en ze hebben aangegeven dat het niet onder de garantie valt (had ik eigenlijk al verwacht). Ze geven ook pas een prijsopgave als je de laptop heb opgestuurd, en alleen het opsturen kost al 76 euro. Misschien toch maar even in de buurt langsgaan bij een reparatiebedrijf en kijken wat hun zeggen.
Pagina: 1