Vergelijking

Pagina: 1
Acties:
  • 301 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardFusion
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-11-2023
Kan er iemand van jullie wat meer info meegeven i.v.m de verschillen tussen de gewone en "S" modellen van iphone? Heb daar totaal geen ervaring in. Had graag wat info gehad erover, hoeveel verschil er daar tussen zit en qua prijs als dit quasi hetzelfde is of duurder is bij de release?

Bv Release Iphone 6 = 699€
Release Iphone 6S = 699€? 750€?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 18:38
Sorry hoor maar je kan toch gewoon googlen? Bijvoorbeeld "verschil iPhone 5 en 5S" of "Difference iPhone 5 and iPhone 5s?

Maar ik zal je het antwoord geven: met de iPhone 5 kan je normaal bellen en met de 5S wordt je verbinding eerst opgezet in een UFO bij Jupiter. Come on, serieus eerst ff zelf wat onderzoeken aub. Mocht je er niet uitkomen, wat al een hele prestatie is bij je vraagstelling, dan helpt men je wellicht verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen Idee welke post ik nuttiger vind..:)

Ik zou gewoon even kijken op google, Meestal kosten ze ongeveer hetzelfde en gaat de "normale" uit de verkoop. althans, zo was het bij de 5 en de 5s, terwijl de 4 nog wel een lange tijd nog in de verkoop was, maar dat scheelde ong 100 euro met de 4s.

voor zekerheid kun je altijd even googlen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 18:38
Ik zie trouwens ook dat dit niet je eerste "no-effort"-topic is, dus aub slotje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardFusion
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-11-2023
Het schrikt me gewoon wat af aangezien ik las als de 6S uitkomt dat de 6 zal verdwijnen uit het gamma en zo wat "vergeten" zal worden, alsook met updates denk ik dan :S Daarom ben ik bang om die te kopen en zou ik eerder wachten op de 6S, niet omdat hij (misschien) beter zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

niet doen! de 6s is minder snel dan de iphone 7!, je moet dan alleen nog 1,5 jaar wachten. Of je wacht nog 4 jaar tot de iphone die dan uitkomt, die schijnt nog sneller te zijn.
Kortom, je kan altijd wel blijven wachten. Koop gewoon de iphone of niet, zo moeilijk is het allemaal niet.

[ Voor 23% gewijzigd door Fietsbel op 17-02-2015 18:25 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:55
pfff

Gewoon voor een S gaan, ik merk dat de S vaak de kinderziektes van de niet S model niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:14
Deze informatie is simpel op te lossen door te kijken op de website van Apple en de topics op GoT. Als je specieke vragen hebt, dan helpen we je daar graag mee verder. Maar deze gaat op slot :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.