"Je kan reacties op een eigen reactie niet modereren" Alert

Pagina: 1
Acties:

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-11 23:00

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Topicstarter
Als ik deze reactie van koku onder mijn reactie proberen te modereren dan krijg ik een ugly ( :> ) javascript alert:

uglyalert modden

Maar als ik deze reactie onder mijn reactie probeer te modereren dan krijg ik een net bericht in de popup:

nice message modden

Ik gok dat dit een bug is :9

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:25

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zonder inzicht in code en zelf proberen denk ik dat het mogelijk te maken heeft met het feit dat de ene reactie van jouw is ingeklapt en de ander niet.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-11 23:00

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Topicstarter
Klopt, als ik mijn eigen reactie in voorbeeld #1 uitklap dan krijg ik wel een net bericht in de popup. :)

dit had ik zelf ook kunnen bedenken :P

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:25

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

:) Dit extra stukje info maakt 't waarschijnlijk makkelijker om het probleem te vinden en op te lossen. Ik denk dat er ergens een quick fix is gedaan en dat dit het gevolg is, omdat de code die de moderatie doorvoert nog een extra check doet of je niet toevallig een reactie probeert te moderaten die je niet mag moderaten.

Commandline FTW | Tweakt met mate