Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag Bitdefender geïnstalleerd en alles is franstalig. Kan de taal ergens gewijzigd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Alles van wat? Je OS? Je applicatie? Je browser? Je krant?

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koninkje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 15:55

Koninkje

Succes niet gegarandeerd.

Modbreak:Dit doen we dus niet

[ Voor 85% gewijzigd door iisschots op 17-02-2015 22:20 ]

Show me your moves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
Welkom op Tweakers.

Wanneer je hier wat post verwachten we enige inzet. Dat betekend een omschrijving van het probleem, wat je al geprobeerd hebt en waarom jij vermoed dat het niet werkt. Zie hiervoor ook: Het algemeen beleid #quickstart

Graag zou ik je de kans geven om deze informatie toe te voegen aan de Topic Start of te geven in een nieuw bericht. Want helaas kunnen we je nu niet helpen.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Verwijderd

Topicstarter
"""Vandaag Bitdefender geïnstalleerd en alles is franstalig. Kan de taal ergens gewijzigd worden?"""

Ik wil daarmee gewoon zeggen dat na de installatie alle uitleg en mogelijkheden van bitdefender franstalig weergegeven worden. Op één pagina is onderaan een parameter "VIE PRIVÉE" en daar kan wel gewijzigd worden, maar alleen de geafficheerde pagina.

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:14
Is dit misschien een antwoord op je vraag: http://forum.bitdefender.com/index.php?showtopic=41279 ?

Hier vermelde ze dat je de software in de gewenste taal moet downloaden en dat het niet mogelijk is om achteraf te switchen. Waarschijnlijk moet je dus even de goede variant downloaden.

*sowieso

Pagina: 1