Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:20

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Topicstarter
Geen namen en beschuldigingen op het forum svp.

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2015 16:00 ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moet je langer de tijd geven om te reageren.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2015 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-10 15:08
Het lijkt of de tweaker sinds 22 januari niet meer op Tnet is geweest. Wellicht kan een mod dat na kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In dit geval is het account door ons eerder tijdelijk geband omdat hij steam keys aan bleef bieden tegen voorwaarden in. Omdat hij telkens maar nieuwe accounts bleef maken is die ban verlengd. Ik zal even voor je kijken of een bericht naar hem mogelijk is, maar in de regel is het verantwoording van de verkoper om het te melden als er openstaande zaken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Topicstarter
Excuus voor het noemen van de naam.

Hoe kan het dan dat ondanks dat de persoon gebanned is ik gewoon berichten kan sturen. Dit zal dan toch uitgeschakeld moeten zijn, want ik zie niet of hij gebanned is.

Kan best begrijpen dat hij niet meld dat er een verkoop loopt gezien hij het geld inmiddels heeft ontvangen.

@quartermain 14 januari heeft hij voor het laatst gereageerd op een bericht. Lijkt me lang genoeg de tijd toch. Maar heeft dus ook met ban te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gemaild dat er zaken blijkbaar openstaan. In dergelijke gevallen klopt de verkoper meestal aan, en in gevallen van lange of permanente ban kijken we zelf ook even. Wat hier misging is de verlenging van de ban door aanmaken van nieuwe accounts. We zullen eens kijken of we daar een beter systeem voor kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:24

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 19:32:
Ik heb hem gemaild dat er zaken blijkbaar openstaan. In dergelijke gevallen klopt de verkoper meestal aan, en in gevallen van lange of permanente ban kijken we zelf ook even. Wat hier misging is de verlenging van de ban door aanmaken van nieuwe accounts. We zullen eens kijken of we daar een beter systeem voor kunnen vinden.
De meeste oplichters zijn bij mij overgekomen als mensen die niet weten wat "fingerprinting" is en weten ook minder goed (of helemaal niet) hoe zij van "evercookies" afkomen.

Kan (of is dat onethisch) T.net daar niet wat mee doen?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wat offtopic; het punt is hier dat er iets niet geleverd is; dat maakt niet automatisch een oplichter. In dit stadium is het niet echt relevant wat er aan opsporingsmethoden is. Als er werkelijk gedupeerden achterblijven, dan verandert dat, en Tweakers is prima berust om goede opsporing te verrichten zonder de hele userbase vooraf als mogelijke crimineel te markeren ;)
Normaal zou ik zeggen open een nieuw topic als er een interessante zijdiscussie is, maar dat zal weinig opleveren omdat we onze opsporingsmethoden niet uit de doeken doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reactie en hulp Floppus.
We wachten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Topicstarter
Mailcontact gehad met desbetreffende en het geld is overgemaakt (dit zal ik morgen zeker weten O-))
wat mij betreft mag mijn beoordeling in de V&A ook verwijderd of aangepast worden (heb wel al een aanvulling gegeven).

Helaas geen GTA-V key, maar wel mijn geld terug gekregen.

Pagina: 1