hallo mensen,
Wat ga je met je laptop doen?
ik wil er meer gamen: bf4, civ5, minecraft met mods en far cry 4 of 3 voor de rest beetje surfen en mailen niet bewerken ofzo iets
Wat is je budget?
m'n budget is tot 1100 euro
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
ongeveer 900-1100
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
hijj blijft vooral op een tafel staan en af en to mee naar famillie voor de rest maakt accuduur me niet uit. de grootte: 15'6 of 17'3
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
nee niet echt maar het liefst geen hp
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
dit is wat ik gevonden heb: pricewatch: MSI Gaming Series GE70 2PC-272NL
pricewatch: Asus N751JK-T7080H
Wat ga je met je laptop doen?
ik wil er meer gamen: bf4, civ5, minecraft met mods en far cry 4 of 3 voor de rest beetje surfen en mailen niet bewerken ofzo iets
Wat is je budget?
m'n budget is tot 1100 euro
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
ongeveer 900-1100
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
hijj blijft vooral op een tafel staan en af en to mee naar famillie voor de rest maakt accuduur me niet uit. de grootte: 15'6 of 17'3
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
nee niet echt maar het liefst geen hp
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
dit is wat ik gevonden heb: pricewatch: MSI Gaming Series GE70 2PC-272NL
pricewatch: Asus N751JK-T7080H