Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

gaming laptop tot 1100 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen,

Wat ga je met je laptop doen?

ik wil er meer gamen: bf4, civ5, minecraft met mods en far cry 4 of 3 voor de rest beetje surfen en mailen niet bewerken ofzo iets

Wat is je budget?

m'n budget is tot 1100 euro

Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

ongeveer 900-1100

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?

hijj blijft vooral op een tafel staan en af en to mee naar famillie voor de rest maakt accuduur me niet uit. de grootte: 15'6 of 17'3

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

nee niet echt maar het liefst geen hp

Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

dit is wat ik gevonden heb: pricewatch: MSI Gaming Series GE70 2PC-272NL

pricewatch: Asus N751JK-T7080H

• Inenting
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-09 12:27
Wat dacht je van een lenovo y50-70? Het heeft een betere gpu dan de 2 laptops die jij hebt gevonden. Mijn vriend heeft er één en hij zegt uitermate tevreden te zijn maar toen ik naar het beeldscherm keek merkte ik dat het scherm nogal wat "blurry" is wanneer je het niet recht van voren bekijkt, maakt dat wat uit voor jou?

• Brandonvds
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:23
Wat dacht je van deze?

pricewatch: Acer Aspire V15 Nitro VN7-591G-74TX

Met de gtx 860m is deze weer net wat beter om op te gamen als de laptops die je zelf had gevonden. Verder heeft deze een ips scherm wat in tegenstelling tot de lenovo y50-70 geweldig beeld geeft. En hij valt net binnen je budget.

Verder is behalve dat het beeld wat minder is de lenovo y50-70 ook een geweldige laptop waar je lekker op kan gamen.

Verwijderd

Lenovo Y50. enough said. :) heb hem zelf ook, beste aankoop ooit, van het scherm merk je vrij weinig tenzij je zo'n pixelfreak bent.