'Aanpassingen pricewatch' vereisen aanpassingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:50
plan: Development-round-up - Iteratie #64

http://tweakers.net/categ...jXUUSqpLEgtVrKKVkpUiq0FAA

Ik zie wat probelemen;

1) Onder de slider van de prijs; 'Nog overeen te komen' wordt op twee regels getoond terwijl mijn ogen mij vertellen dat het makkelijk op één regel kan. Daarnaast is het 'Nader overeen te komen'

2) De ruimte tussen de opties in de verschillende sorteerlijstjes is te groot naar mijn mening. Deze kan met gemak gehalveerd worden.

3) Tekst bij sliders kan te dicht op de linker kant zitten. Zie 'Maximale turbo frequentie'.

4) De tekstgrootte van de opties mag wel een puntje kleiner. Volgens mij passen er dan veel meer opties op één regel in plaats van twee.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Bedankt voor je feedback, we gaan het even bekijken

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:15

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik weet niet precies waarom 'Nog overeen te komen' over twee regels valt (wellicht ruimte geserveerd voor een aantal rechts van de optie?). Het zou wel moeten kunnen passen.

Er is bewust gekozen voor de huidige regelhoogte en afstand tussen de filters. Het zorgt ervoor dat filteropties goed van elkaar te onderscheiden zijn, ook als ze over twee regels vallen. Daarnaast zorgt het voor rust. Als we teveel informatie in een te krappe ruimte tonen wordt de behapbaarheid niet beter. De lettergrootte draagt ook bij aan de leesbaarheid. Wat we wel zouden kunnen doen is in de compacte weergave (die je kunt kiezen via het tandwiel in de navigatiebalk bovenin het browser window) de lettergrootte en de regelhoogte een stapje verkleinen.

De weergave van de sliders vind ik eigenlijk wel goed zo.