Printweergave voor V&A pagina's

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-08 11:14
Iets dat ik zojuist miste: als ik een V&A pagina wil afdrukken, dan lijkt het nergens op.
Misschien wat @media print CSS toevoegen zodat de teksten niet overlappen en de foto's zichtbaar zijn?

Ik print met name zo'n V&A pagina graag, mocht er later toch stront aan knikkers hangen, maar hetzelfde geldt vast voor andere paginas.

Bijv nieuws: halve pagina's blijven blanco voor elke video. (tip: ipv weglaten, zet er een kleine "hier stond een video" tekst)

En de adverteerders kunnen dat ook waarderen misschien als ze daarop belanden. ;)

Thread n.a.v. Barryke in 'plan: Development-round-up - Iteratie #64'

[ Voor 31% gewijzigd door Barryke op 17-02-2015 14:27 ]

Error 304: Please hit any user to continue.

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
In alle eerlijkheid staat het uit kunnen printen van pagina's op Tweakers bij ons niet zo hoog op de agenda, ik vraag me ook af hoeveel mensen hier gebruik van zouden maken. In het geval van de V&A advertenties zou je kunnen zeggen dat je eigenlijk een feature request hebt om advertenties op te kunnen slaan. Om te voorkomen dat we een enorme database krijgen met advertenties worden oude advertenties regelmatig verwijderd. In het geval van andere content zoals nieuws zie ik niet zo'n duidelijke case waarom je dit zou willen printen. Ik verwacht niet dat we hier snel iets mee zullen doen, maar uiteraard dank voor je feedback!