Toon posts:

beste tv tot 400 euro

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb nooit een tv gekocht en met alle mogelijkheden weet ik niet meer wat ik links kan laten liggen en niet. Ik kan wel wat tips gebruiken.
Waar ik m sowieso voor wil gebruiken:
om een nog samen te stellen pc aan te sluiten/Om usb content af te kunnen spelen/Zou mooi zijn als ik dingen kan afspelen via smartphone/Minimaal 37 inch liever 40+/vloeiend beeld ook bij snelle veranderingen

Vragen: heb ik iets aan smart tv als ik m op een pc ga aansluiten? Wat heb je aan een wifi verbinding? Wat is het verschil tussen echt 100hz en geoptimaliseerd 100/200hz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:11:
Vragen: heb ik iets aan smart tv als ik m op een pc ga aansluiten?
Dat is aan jou om te bepalen. Persoonlijk zie ik helemaal niet zo veel in "smart" functies en maak ik er dus nooit gebruik van. Dat zal voor iedereen anders zijn. Naar mijn mening valt de gebruikservaring gewoonweg tegen en ben je beter af met smartphone/tablet/pc/laptop.
Wat heb je aan een wifi verbinding?
Uh, een netwerkverbinding natuurlijk.
Wat is het verschil tussen echt 100hz en geoptimaliseerd 100/200hz?
Check deze blog eens van een mede-Tweaker.

Het budget dat je gesteld hebt, is behoorlijk laag. Als je er de mogelijkheid voor hebt, zijn met wat extra geld de Panasonic TX-40AS640E, Samsung UE40H6200AW, Sony Bravia KDL-40W605B en Sony KDL-42W705B in mijn ogen wel interessant opties aan de budget-kant van de markt.

Voor aankoopadvies hebben we overigens Consumentenelektronica Aankoopadvies, Je topic krijgt dus een verhuizing die kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-10 11:20
Lastig om een uitspraak over te doen.

Er zijn diverse (verzamel) reviewsites waarbij gefilterd kan worden op o.a. prijs.
Om er een paar te noemen (zonder volledig te zijn):

Duitstalig
etest.de
Testberichte.de
Bovenstaande links geven een overzicht van professioneel geteste producten door verschillende en onafhankelijke (ook t.o.v. elkaar) websites en vakbladen.

Als het goed is moeten min of meer dezelfde modellen komen bovendrijven.
O.a. Duitse Samsung modellen hebben ander typenummer dan de Nederlandse maar het is niet moeilijk te achterhalen welke Duitse en Nederlandse modellen technisch gelijk zijn.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements