Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Wouter123103
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-01-2021
Beste tweakers,

Ik heb een simpele vraag. Maar ik wil het toch even zeker weten.
Ik wil graag een nieuw speakersetje voor mijn telefoon, dus ik dacht; ik doe en bluetooth speakerset.
Deze bleken echter vrij prijzig (ik ben veeleisend), dus toen dacht ik; als ik het nu combineer met de speakers van mijn computer.

Ik heb de volgende componenten uitgekozen om te koppelen;
- Speakers
- Bluetooth receiver
- Bluetooth adapter

Als ik de bluetooth reciever aan de speakerset aansluit (dat kan toch?), worden het bluetooth speakers. Vervolgens zou ik met de bluetooth adapter het geluid van mijn pc naar mijn speakers kunnen streamen, en ook vanaf mijn telefoon. Zal dit werken?

Ik heb ook nog gezocht naar een soort van tussenstukje om een 3.5mm jackplug in en uit te hebben met een bluetooth connectie. Deze zou ik dan in mijn computer kunnen steken. Maar die kon ik helaas nergens vinden. Weten jullie of dit bestaat?

Dit samen gaat me 126 euro kosten. Dus nog altijd minder dan de 'gewone' bluetooth speaker van Creative, de Creative Soundblaster Roar (die ik anders zou kopen). Dit was de bluetoothspeaker met de beste prijskwaliteitverhouding.

Ik hoor het graag! En alvast bedankt!
(Mijn budget gaat tot 150 euro)

Wouter

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Schopje naar MAA.

• Wouter123103
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-01-2021
Prima :)

[ Voor 8% gewijzigd door Wouter123103 op 17-02-2015 13:23 ]